~ CliCk mY HeArT ~

Friday, November 22, 2013

Ikan emas kontot

Tenang.................

 Leka jer bila tgk ikan berenang2
berkawan-kawan
Seronok tau
ni ikan-ikan kt ofis
gigih kami membela ikan sebab kiranya terapi utk hilangkan stress
Ikan-ikan ni smuanya kami beli di Pasar Pudu, murah-murah tau
Leh tgk entri sini yer

 Ikan campur-campur
ikan emas ada, ikan kecik2 ada, ikan panjang, ikan bandaraya pon ada

comel jer ikan emas kontot-kontot ni
geram jer tgk
kami tetapkan sorang jer yg jaga bagi makan, kena buat camtu yer.. kang ramai pula yg bagi, lain pula jadinya terlebih makan pulak ikan2 tu, boncit perot lak

kalo org tu x der, baru la kami take over

pasni nk bela kt rumah pulak la,tapi cari yg akuarium kecik la... mcm best jer...mcm cantik jerr

3 comments:

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

suka gak kalo dapat bela ikan ni kan... tapi yg xsukanya bab nak tukar air, bersihkan aquarium...huhu

Qhaifa Nur said...

tenang jiwa kita...suka tengok ikan berenang2...bebasnya hidup

Chot said...

lawanya ikan.eh, lawanya akuarium ikan. Kalo bawah tu letak pasir/batu2 tak nmpak kosong sangat :)
leka kan kalo tengok ikang berenang..terapi stress..
Bw sini ye. Happy weekend!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails