~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, November 2, 2010

Tak payah susah2 pasang air cond

Bila aku kat dapo, dia pon ada
Mmg tak leh nak berpisah pon, ngikut jer
Bila aku sibuk memasak, dia pun sibuk gak















Dia sibuk ngan peti es

Buka tang bawah
Ubah segala brg2 yg ada dlm peti es
Kejap letak atas, kejap bawah, kejap tak atas lantai
Kejap2 leh dengar sora mamanya mengilai menjerit ''jgn main situ"
Ada dia kesah, tak heran pon


Buka atas pula













tetiba mamanya ternampak cekelat yg sedap iteww kt tmp es
















sib baik cekelat tu dpt diselamatkn
kalau tak, cekelat pon keras mcm es huhuhu


dah penat, duduk2 rehat sini lah pulak
Sini best, sejuk mcm ekon 















mcm tak buat salah jer

15 comments:

MrS. F!zA said...

hahahahaha aduila aiman ni..lawak sgguh.. leh plk landing kt pti es

mummy_ayu said...

ha ha ha..tak bersalah je dok kat situ..

syariza09 said...

MrS. F!zA

tu tempat peberet dia, dh x leh nk larang..sabo je la

syariza09 said...

mummy_ayu

dia mmg tak pernah rasa bersalah pon...huhu

Fara said...

sejibik perangai putra. kdg2 tu fara jerit je kang mama masukkan dalam peti tu nak...? tp gitu la dia buat derk jer. huhuhu

syariza09 said...

Fara

Ye ke Fara..hik3x..lawak tul la budak2 ni..bknnya nk heran ngan mama dia pong

Pn. Zana said...

hihi. anak kita serupa ajer!!

kalu Ammar, die suke ambik barang2 yg sy duk susun kat area telor tu atas lantai . susun cantik2..ni bise terjdi otw nak pegi bilik air. huhu

syariza09 said...

Pn. Zana
blk air kt ngan dapo ye..pandai je ammar susun brg2 tu.
ari tu simpan gak telo dlm freeze, pastu bila napak si kecit tu dok main2 ngan telo trus simpan kt luar jerr

Ogy said...

tak reti2 nk pasang aircon lam rumah lg?? hahahaa

-Sara- said...

ahaha..cumil lah aiman nii..sempat lg bertenggek dlm peti es tuu! :)

syariza09 said...

Ogy

mak apaknya lom cukup wet lg...x per arr, duduk la dlm peti es dulu

syariza09 said...

-Sara-

tiap2 ari acara wajib d rumah, bertenggek d peti es

mamyharraz said...

sama perangai harraz hahaha kiutttnya kann

syariza09 said...

mamyharraz

kiut la juga..tp kekadang tu jegil juga bj mata ni kt dia, tp x der nya dia takut pon

~~*Lady Salwa*~~ said...

Adeh, macam2 karenah budak2 ni kan... memang peti ais ni salah satu pebret diaorang la kalau pi dapur tu...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails