~ CliCk mY HeArT ~

Thursday, August 9, 2012

Kesian ngan kek besday Aiman

Tak sengaja ok...tapi kerana nk lepaskan hajat Aiman, terbeli jugak la kek besday camni....huhuhu
Dah 2 tahun berturut2 besday Aiman jatuh pada bulan puasa. Nak buat camana kan, x dapat la nk buat besday party mcm masa umo Aiman setahun. Dalam 2 thn ni, lepasa buka posa jer, kami laki bini termasuk maksu akan nyanyi lagu besday utk Aiman. Tapi tahun ni maksu x dpt dtg pula. Kami la laki bini yg nyanyi lagu besday sampai sakit tekak...

Birthday Aiman jatuh 4 Ogos Sabtu yg lepas. Siangnya dh gi Shah Alam gi cari baju raya, dh balik tu baru cari kek Aiman kat Putrajaya..gi cari kat Bakerys Cottage, tp yg tinggal kek black forest ja. Aiman x mkn kek tu lorrr. takkan nk beli kek SR yg besar kot..nk mknnya brp mulut jerr..tp disebabkan pagi tu Aiman dh request nk kek nk potong2, mamanya pon beli la.kek. Sayu jer masa beli kek tu.

beli dua slice jer kek SR...siap minta lilin 4 batang gitu
thn ni mmg sadis

kek pon dh senget benget
Nyanyi la kami laki bini nk bg ank sronok

Besday boy pon nyanyi gak..budak2 kalo nampak kek ada lilin mmg dia sronok
Rasanya lilin tu dh 3 - 4 kali padam, sampai nk kontot dah

Acara ni la yg dia tunggu2..

hasil kerjatangan Aiman..abis lunyai kek sedap tu


x per lah sayang....nanti lps raya nanti mama beli kek yg besar utk sayang, nanti kita paksa atuk nenek , smua yg ada kt kg tu nyanyi lagu besday ok (+_______+)



9 comments:

mamyharraz said...

Happy Birthday to aiman.

takpelah..asal ada sambutan utk dia dah cukup buat aiman happy..nampak muka aiman pun berseri happy :)

~~*Lady Salwa*~~ said...

memang kalau birthday jatuh bulan puasa, nak beli kek sebiji pun pikir banyak kali... takut kang berhari2 pun kek tak habis2 lagi dimakan...

**Birthday faris ritu gigih buat sendiri kek... tapi tak berapa nak menjadi...huhu

Mama Gee said...

budak2 mmg lah..excited..
nureen pun hr tu..tak sempat tunggu abahnya balik...dah suh mak sedaranya pi kedai beli kek...ptg besday tu...masa bebruka duk panggil siap2 kawan2 dia dtg makan kek...tak sempat tunggu hr minggu :)

Ross... said...

nak skit..bsr dah anak bujang ni ye...

Ross... said...

nak skit..bsr dah anak bujang ni ye...

syariza09 said...

@mamyharraz
tq..aar cukuplah kannn

syariza09 said...

@~~*Lady Salwa*~~tu la..kek yg bli aritu pon lom abis lg...mmg nk buat, tp x sempat

syariza09 said...

@Mama Gee
dasyatnya nureen, lg xcited hehehe

~Siti Hajar~ said...

Hpy Bday Aiman...Sga jd anak yg soleh..

Jd la Sya, budak2 ni xkisah janji ada kek & lilin tu...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails