~ CliCk mY HeArT ~

Wednesday, August 8, 2012

Awal thn lg dh minta menda ni........


Igt lagi, masa tu awal tahun kot..Aiman dh pandai minta pop pop...manala mama nk cari anak wehhhhh.
Dah raya, banyak ler jumpa ni
Layankan jer la...main ni tak bahaya mcm main mercun lain2..
Kalo kat luar sekotak RM1, beli kt mydin 10 kotak RM5
Rumah x der kawasan, jadinya main la depan lif jer. Abis main kena la aku sapu2 sampah pop pop tu...x kan nk biar bersepah camtu plak kan... 
Jangan org kluar lif terkejut udah lerr dengar balingan pop pop aiman ni

7 comments:

SiTi said...

byk nyer borong tu kak...heheh

mamyharraz said...

kesukaan harraz
tp ketakutan utk mamy :")

iolss takut mercun you hehe walaupun sekadar pop pop tetap daku takut :")

Salmiza said...

anak kite dgn pop pop ni pun takut nak main..pengecut sungguh..

ainnoraini said...

belum beli lg..ank yg kecik tu dah ada mintak jugak ni.,,

~~*Lady Salwa*~~ said...

wah... dah main pop pop ya... hehe

Faris ntah la, bunga api pun takut nak main... selalunya dia tengok je orang main... tu pun dok jauh2... hehe

Huda said...

hehehehe..borong eh kak..pandai aiman mintak pop pop kat mama ye :) husna anak huda tu kak, tgk org main bunga api pun dia takut..duduk jauh2 je..

Mama Gee said...

sian budak2 skr kan..takleh nk main bunga api....yg ni jelah leh main pun...

masa kecik2 dulu segala jenis tok nenek bunga api leh main..seronok...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails