~ CliCk mY HeArT ~

Friday, August 10, 2012

Jom kita redahhhh

Mesti tau kan, i akan redah ke mana???
Yap..
Sekali lagi kami akan ke Jln Tar.



Ari ni mau cari  tudung...ari tu dh beli, tp salah kaler pula.

harap2 kali ni ada la tudung idaman hati
Ari ni konpem org penuh...gasaklahhhhh

8 comments:

-Sara- said...

aishh lebat jee shoppingg..hehekk :P

*kek bufday aiman cm syaqir gak..beli bbrapa slices jee..ehehe takpelah jnji anak happy :)

mamyharraz said...

teringin nak kesini tp tak kesampaian lagi..

syariza09 said...

@-Sara-
ada lg brg yg x beli huhuhu..
besday kek sama gak lah yer

syariza09 said...

@mamyharraz
x per...thn dpn ada lagi

~Siti Hajar~ said...

Syok la org Gomen masyukkkk...blh shpg, tambah2 plk blh p Jln TAR, syok la shpg..

Sy semua dah ready tinggal nk beli baju kasual je utk anak2, esok harus terjah shpg complex...hehe

Qhaifa Nur said...

minggu depan kot nak pergi jln TAR cari tudung gak...
jenuh nak pilih...semua lawa2....

Mama Gee said...

syioknya..dekat..hr2 leh terjah..
ai juga yg br ada sehelai baju kurung jek...adess...masa dh suntuk..mana nk cr baju ni?
seharian pi cr kat bangi semalam..takde yg berkenan..kalo berkenan pun maheii.....

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

lom beli tudung raya lg ni..
huhuuhuh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails