~ CliCk mY HeArT ~

Thursday, August 16, 2012

Ari ni ai sudaaa 'raya'

Kelasss ko jahhh...lagi 3 hari mau raya, ko dh raya dulu kan..sudaa ketentuan...tp ok gak dtg peyet lewat2 ni. Kiranya nanti kau ganti puasa 3 hari jer lahhh ...lalalalala.

Oooo....ada yg tanya ke mana aku menghilang ker..ada kerrr...kononnya ada org tanya la tuu hehehehe..
Isnin Selasa aku kursus...eeiii naper la bulan2 posa ni ada kursus,,,ngantuk wehhh, tp tu la dlm ngantuk2 pon dpt fasi yg ok, leh pula dia suruh weols nyanyi & menari ..adehhh bulan2 posa lak nk buat smua tu.
Semalam cuti coz gi Hosp Serdang ada appoinment pakar bius Aiman..

Kejap jer kan, kita dh nk raya...ari ni ai masih keje. uols blk kg bila? Ai balik esok slps Subuh, harap2 leh la blk cepat. Jgn jd mcm sebelum ni, kata jer nk blk lps subuh, alih2 kul 8 baru bertolak...jenuh la tempuh jem.  

Alhamdulillah...smua brg dh beli termasuk hadiah utk mak bapa & mertua. last shopping Selasa lepas, kursus sekerat hari jer, penyelaras kata pastu leh g shopping. Apa lagi...mmg sungguh la aku gi Sogo sbb masa tu hadiah deme tu blum bli lg...Kuih raya yg oder ada lam 2 -3 jenis, pastu bli sikit kerepek maruku utk bg kt saudara mara...

Ekceli ada niat gak nk buat kuih raya, almond & choclate chip dh bli, alih2 simpan elok jer dlm freezer..camana nk buat, org lain sibuk buat kuih lps sahur, aku lak sibuk buat hantaran..tu pon ada yg tak siap2 lagi....manik  baju tunang adik pon, aku baru jahit separuh...huhuhuhu. Adk bongsu akan bertunang pada raya ke3, jadinya raya thn ni lain la sikit sbb kami lbh fokuspreparation utk majlis tu.

Malam ni gak ler baru nk packing kain baju anak beranak pon ..huhuhu semuanya kena buat mlm ni.
Tak perlah, harap2 smuanya ok. Yg penting aku x sabaq2 nk balik ke Perghlisss...Aiman lagi la, dr semalam asyik sebut nk balik rumah atok.


Harap2 janganlah ini n3 yg last, smoga kita semua dpat berjumpa lagi.



Saya ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada kawan2 tersayang.
Ampun dan maaf kalau selama jadi blogger ni ada terkasar bahasa sama ada dlm n3 atau semasa komen.
Kepada yg balik kampung utara timur selatan, hati2 semasa memandu. Ai tau bukan uols yg drive kan, kalo che abang drive, uols jgn sedap2 tido lak, siap dengkur lagi...temankan la che abg tu borak2,  suap2 kacang ka (kalo mlm leh la suap kacang). baru la dia syiook sikit, x der la moncong sedepa tgk uols tido..Pesanan ni bkn utk uols jer, tp utk ai juga yg kadang2 terbuat aksi dengkur tu hahahaha


Bye....bye.....jgn lupa snap gambar banyak2 raya nanti...smua tu modal n3 okehhh....
jumpaaaa lagiiii


8 comments:

Qhaifa Nur said...

selamat hari raya...maaf zahir batin

moga selamat semuanya.....
dah raya dulu nak buat cam ne hi..hi..

Zana Adieyza said...

selamat hari raya kak... zana nak mintak maaf if ada salah dan silap zana yer.. semoga Syawal kali ni lebih bermakna buat akk sekeluarga hendaknya..

~Siti Hajar~ said...

Slmt Hari Raya Aidilfitri Sya...

Blk utara ni singgah mai Kulim, dekat jo ha..ate ada kakak dok Sbg jaya, langkah panjang sikit sampei lo Kulim...hehe

Hati2 di Jalanraya...jgn lupe suap kacang kat abe yer...larikkkkk...ekekekekek

~~*Lady Salwa*~~ said...

Sama la... baju2 malam ni baru nak packing... huhu

Saya pun balik esok jugak... harap2 perjalanan lancar...

Selamat hari Raya...

Aleyn said...

Best la..ganti 3 ari jer..kita kena ganti 7 ari...

Selamat Hari Raya!!!

Mama Gee said...

samalah...i pun raya dulu ini tawunnn....

selamat hari raya...maaf zahir batin... :)

Ross... said...

sama ngan ai...awal posa da ponteng..ujung2 posa ponteng lg 3hr..

Ross... said...

sama ngan ai...awal posa da ponteng..ujung2 posa ponteng lg 3hr..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails