~ CliCk mY HeArT ~

Wednesday, August 29, 2012

Rumah dh tonggang terbalik...huhuhu

maaf la n3 ni tak terpublish rupanya, padahal Isnin lagi sy dh try publish. May be sbb Isnin Selasa lps, internet ofis sy ada masalah teknikal...terputus trus ngan dunia internet.Sib baik ari ni dh ok...jadi sy publish smula n3 ni.....rindu nak bertandang ke rumah kawan2...

Salam Aidilfitri semua....setelah sekian lama bercuti, akhirnya beramai2 lah kita jejak kaki ke ofis semula. Terus terang ckp, mmg berat sungguh hati ni nk ke ofis, mood mmg ke laut. Tapi apa kan daya, cuti pon dh x banyak, redha jer lah ke ofis tu huhuhu

Jumaat lagi aku dh balik ke Putrajaya. Semua ni gara2 tak nak tempuh jem. Balik2 jer Sabtu Ahad kami dh kluar beraya ke rumah saudara mara kat KL plak..penat tu mmg penat, tp x per lah, skali skala jer kan.

Kain baju pon lom abis lagi simpan. Ada yg dh basuh, ada yg lom basuh lagi. Yg lom lipat pon banyak. Kuih2 raya pon masih elok lg dlm balang plastik. Tak sempat nk simpan dlm balang kuih raya. Ari ni mmg ckp ngan en asben, x mau gi mana coz nk fokus kemas rumah. Rumah pun dh mcm tongkang pecah weehhhh

1 comment:

~Siti Hajar~ said...

raya raya raya...Slmt Hr Raya..hehe

Sama la kita rmh cam tongkang pecah, dengar je org nk mai br kemas..hehe

Tp sy kuih dah licin anak2 bwk p sekolah ada jamuan aidilfitri..huhu...mai kuih sebalang..???

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails