~ CliCk mY HeArT ~

Thursday, August 30, 2012

Gambar raya thn ni tak lengkap

Sebabnya dlm banyak2 gambar famili kami 3 beranak, yg ni jer yg ok


Tu pon berdua jer, mcm Aiman tak wujud pula.....huhuhu

Bila cuba amik gambar bertiga, jadila mcm ni

Pagi tu mcm2 prangai Aiman buat...mamanya yg mula2 leh senyum mcm perempuan melayu terakhir trus jadi mcm hantu kak limah yg bila senyum org pon naik seram. Masa tu la dia nak nangis, nak melawan..isshhh menggugat kesabaran tul...bila bergambar gak bila anak buat prangai, jadi la aksi2 mcm ni


 muka jer senyum, tp dlm hati aku ni...eeeiiii dh berapi wehhh ngan peel aiman


abis ditendang2 abahnya..aku tau laki aku tu redha jer pasal muka dia pon napak kontrol, mentang2 la nk bergambo

Jadi gambar betiga mmg tak ok la. Kalo nk yg cantik terpaksa la kami berlakon mcm raya pertama. Ko pakai jer baju raya yg lengkap tu & bergambar semula. Tapi bila la aku nk berlakon semula tu....nanti2 lah.

Bila nk juga bergambar ngan anak, terpaksa la pujuk2 & bergambar berdua jerrrr...adoiyaiiii



9 comments:

Puteri Satu said...

heheh..s ebab tu akak langsung tak de gambar raya... hahahaha... anak-anak tengok mood jugak nak bergambar ni.. ada masa memang tak leh nak tackle mood dia...

Qhaifa Nur said...

gambar saya thn ni pun tak banyak juga...pagi2 aeish dah buat hal (meragam tak nak bergambar)....

moga raya thn ni penuh bermakna buat syriza sekeluarga...
selamat hari raya juga...

MRS. K said...

kelabu gitew... kak esok jangan lupe.. petang tu mai la umah klu free yek

Fieza79 said...

hadoii layan je la..sbr je la dgn karenah anak...tkpe la jd knangan gak tu gamba mcm tu...di tatap satu hri nti pasti tersenyum sorang2..btul tak..?

Rinna said...

biasa laa tuh kalau anak kecil lagi..mmg gambar tak sempurna punya.. tapi still cantik.. :)

Ross... said...

wakaka..senasib le kita k.azmah..khalis meragam lak.adoi sbr je la.dpn camera leh le mami snyum padahal membara je rasa!nnt le ai upload lak gmbo kmi.

MrS. F!zA said...

Sabar jelah aiman ni..hihi..sian mama

Salmiza said...

mmg gitu la agaknya baya2 bdk gini..anak kite pun sama..moody pg raya..x nak ambk gambar

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

kakD pun tahun ni tak dan nak bergambar juga...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails