~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, September 4, 2012

Makin lama, makin menarik

Malam ni harap2 aku tak lupa nk tgk citer ni. W/pun mlm ni ada kawan nak datang beraya, aku akan tetap fokus pada tv...hahaha kejam tak

drama ni makin lama makin best...org yg aku geram pon, bini dia dh hentak kt hutan.
rasanya lom mati lagi tu...sajer nk wat kita saspen

cuma aku rasa janggal pula bila fiza jd mak...isshh nampak sangat beza umur dorang, mcm kakak ngan adik ok la. Apa yg aku prasan sejak dua menjak ni mmg byk drama yg dia lakonkan watak mak...errmm mak zaman skrg mmg muda camtu kot hihihi

satu lagi yg aku prasan dlm drama ni leh pula anak dia bahasakan diri "I"  "YOU" ngan mak dia...errkkk mula2 tu rasa mcm aku salah dengar ...errrmm bahasa moden skrg kot

apa2 pon jom layan citer ni @TV3 9mlm



bila la nk citer pasal raya pula...errrmm

4 comments:

-Sara- said...

best ek cite ni...kite xpenah tgk lak,,hehe

nnt nak tgu cite raye lak tau..hihi

eima said...

cite fav aku jugak... 2 je drama melayu aku nk jd penonton setia naziha ngan cite ni la.... sbb ni je drama melayu yg aku rasa dah berjaya keluar dr konsep drama2 melayu lain ... yg mmg aku rasa cam poyo je

Huda said...

last week rasa mcm tengok..kdg tgk kdg x la kak :)

MrS. F!zA said...

Mmg best ponnnnnn! Suka tgk inas

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails