~ CliCk mY HeArT ~

Thursday, August 4, 2011

Always love U


Happy Birthday sayang
Anak mama dah 3 thn rupanya, igtkan dh 4 thn sbb kalo bercakap tu mcm budak2 besar jer (^__^).
Kebetulan besday sayang jatuh pada hari ke4 puasa. Tak dapatla mama buat party.Ingatkan nak wat cuppies mcm thn sebelum ni utk bagi pada budak2 nursery, tapi tu lahh...bila malam jer badan ni lemau, x daya nk baking.

Mama harap sangat Aiman jadi anak yg soleh & sentiasa mendengar cakap mama & abah.
Ingat yer...mama & abah sentiasa sayangkan Aiman walau apapun yg terjadi. 
Aiman sentiasa ada di hati mama..terlalu banyak yg ingin mama cakapkan di sini, tapi mama x mampu lagi berkata2 sebab airmata mengalir ngan lebatnya....hati mama mudah tersentuh bila bercerita kisah Aiman. Tapi Aiman tak kisah kannnnn (=_=)
ya Allah tabahkan hati


google

Niat dihati nak buat kek sendiri & dekor cantik2 & tiup lilin. Tapi tak kesampaian la pula. Tapi kalo besday x der kek rasa x best la pula. Potong2 kek kita satu sekeluarga pun ok gak, janji ada kek leh juga buat kenangan.
Tengok la malam ni, dpt gi @ tak ke kedai kek.


Ya Allah berikan ku peluang utk bersama-sama Aiman hingga hujung nyawaku

11 comments:

Pn. Zana said...

happy besday Aiman! Ammar bulan 12 baru 3tahun ..:)

MRS. K said...

Amin....

mummy_ayu said...

happy buzzday aiman...semoga panjang umur, murah rezeki, sihat & happy selalu..and semoga jadi ank yg soleh..amin...

mama ieqa said...

aiman good boy!!!!! epy besday yea sayanggggg.........

~Siti Hajar~ said...

Hpy bdy Aiman...Sga jd anak yg soleh bjaya d dunia & akhirat...AMIN

Sebaya la Aiman dgn Danies sy, mmg lahir thn tu byk mulut kot, Danies klu bckp xhenti2 dr faham sampai la xfhm apa yg dia bebelkan tu..

AzMask said...

hepi besday aiman.. jadi anak yang soleh, anak yang baik. Dengar cakap mama & ayah.. Semoga aiman berjaya dunia & akhirat.

syariza09 said...

Terima kasih semua ^_^

mamyharraz said...

happy birthday aiman :)

aminnnn ya rabbal alaminn moga aiman sihat selalu dan sentiasa gembira.aminn.

Ross... said...

happy besday aiman..

selalu baca blog ni rasa best je mcm kelakar pun ada..tp arini tetiba touching...sedih plak tetiba...

~izan~ said...

happy birthday aiman..alolo comeynya dia..

takpe puasa2 pun bley mkn kek masa berbuka nnt..akak,nnt dh wat kek jgn lupa tepek sini tau

dan aiman,semoga jadi anak yg soleh,bley bantu ibu n jaga ibu bila besar nnt =)

~~*Lady Salwa*~~ said...

Happy birthday Aiman...

Moga jadi anak yg soleh...

**memang rasa tak lengkap kan kalau tak ada kek... hehe... masa birthday faris ritu pun gagah gak la pi cari kek... Buat kenang2an dia... :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails