~ CliCk mY HeArT ~

Monday, November 21, 2011

Kononnya nak cuci mata...kononnya lahhhhh


....last2 tercuci duit...


Jumaat lepas, ada member ajak gi Tesco xtra..org ajak, aku on jer...org x ajak, aku dok diam2 jer lahh.
Kononnya x nak beli apa2...tapi biasa la org pompuan kan x leh tgk kalo benda yg murah2 ni...sib baik sedar diri lagi, beli sikit2 jer lah..hasilnya



suka ngan pelapik rainbow tu, bkn utk letak kt rmh, tp letak atas meja opis, kasi berseri2 sikit :)

15 comments:

mamyharraz said...

kalau dah masuk tesco ke giant ke mmg selalu *terr*

hehe sy pun gitu..konon nak beli minyak je tp amik air kotak,amik tisu,amik itu amik ini amik semuaaaaaaaa =P

ainnoraini said...

Biasa mcm tu..ckp jer nak gi cuci mata...tapi duit berkeping -keping keluar terjebak beli brg...

munna said...

kalu dah masuk pasaraya.. walaumacamanapun mesti kena labur juga sikit

syariza09 said...

mamyharraz

tu laa....smuanya terrrr

syariza09 said...

ainnoraini

sib baik ritu kuar keping sikit jer :p

syariza09 said...

munna

tu laa...nama jer window shopping

syariza09 said...

munna

tu laa...nama jer window shopping

.::Lynn::. said...

perempuan ngan shopping mmg xdapat dipisahkan... ekkeke

~izan~ said...

mmg cantik tu kak! mesti semangat nk wat keje tgk warna warni gitu..

niat yg xbeli apa2 tu yg selalunya tinggal niat je..hehe

hyazz said...

woowww...pelangi...macam kek u la

-Sara- said...

kononnyalaaaa..mmg kononnyaaa ponn..hihi

intan morsalin said...

cantikla plapik rainbow tu...meriah je

Madam U said...

'terbeli' tu kira biasa la tu..
yang tak 'terbeli' tu yang pelik tu.. hehehe ;D

Mama Gee said...

az..kasi tunjuk arrr gambo opis baru camne? hehee

che mid said...

hiii.. green peas tu my feberet tuu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails