~ CliCk mY HeArT ~

Friday, November 18, 2011

huhhh..sana sini amaran!!!!

Slalunya kan kalo nk bertenet, kat opis la banyak masa kan kan kan. yor la..sesibuk mana pon ko mesti rehat2 mata tgk tenet hehehe..terapi nok


Tapi kan now aku x leh la retis skodeng sana sini coz bila salah masuk jer, akan kuar camni




x dpt arr nk skodeng abg nara lagi...hehehe


FOLLOWERS & SHOUTMIX juga aku x dpt tgk...sorry yer..sapa2 yg baru jd follower & say hai...x dpat den nk jwb.


kat rumah pun masa terhad, ada jer kerja yg nk buat..kalo ujung minggu ok kot...pelan2 i follow balik ok

7 comments:

~izan~ said...

huhu..udah kena block pulak yer..xpe kak,nnt ada masa kat umah akak teruskan usaha skodeng hehehe

SiTi said...

cuba tmbah s....jd kan mcm ni https://

syariza09 said...

izan

harap2 ada la masa tu..hehehe

syariza09 said...

siti

dh cuba buat, mmg x boleh. kementerian ni straight sikit

~Siti Hajar~ said...

aloooo ni yg xbest ni kan, bertenet tu kan terapi kita...huhu

hyazz said...

la..sian nye dia..takpe takpe..bawak ltop n brukben sdiri la wei

mamyharraz said...

sy pun suka online kt ofis..bila dah kt rmh mmg payah sikit nak dok depan pc..takat sekejap2 tu bolehlah sbb ada je yg mengacau..tak anak bapak yg kacau..jap nak itu ini haihhh mmg tak bagi chance!

tu yg dok berdoa jgnlah kt ofis depa cut internet nih..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails