~ CliCk mY HeArT ~

Friday, November 18, 2011

Harap2 harga ni berterusan

Salam pagi Jumaat uols...ari ni hati manyakkk senang coz en asben antar sampai dpn opis..kul 7.20 dh punch...hehehe...sbenarnya x sempat nk kejar member, kalo tak leh tumpang dia kt sg besi jer.

Sampai2 jer trus ke cafe tapau bekpes. Ari ni aku amik

 
google


Roti jala (3keping) + Nasi grg kampung + Telur mata + air teh = RM4.80


walawehhh....rasanya dh murah kot...sbb mcm2 ada...kalo amik NG jer, mesti lagiii murah..
banyak juga aku bekpes pagi ni ekkk


bestnya esok CUTI



15 comments:

Madam U said...

ingat tadi harga apam dot2.. ;D

NM02 said...

esok cuti, lusa cuti dan isnin pun ai sambung lagi cuti. yahuuuu!!!!

~izan~ said...

Akakkk!

lama tak dtg sini.mintak mahap ampun kak huhu.

windu akak! dan nanti belanja nasi grg tu bley? hehe..tp murah dah tu kak.kenyang sgt2 dah menu tu.

mamyharraz said...

murahlah tu 3 mknan tak sampai rm5..kalau sini mmg tak dpt.

lamaaanya tak mkn roti jala..teringin tgk pic roti jala tu ;)

~Siti Hajar~ said...

syok la tu arini ada driver...hehe

Murah la, blh beli sllu & blh ternak lemak jgk...ekekekekeek

syariza09 said...

Madam U

isshh..idok ler...rege apam dh ada lam n3

syariza09 said...

NMo2

amboi...sakan bercuti

syariza09 said...

izan

x per la...izan kan tengah coti2 mesia...akk pon windu kt awk

syariza09 said...

mammyharraz

aar la...murah coz cni ada student

syariza09 said...

~Siti Hajar~

alahai...jgn la ckp ternak lemak...baru jer berkira2 nk diet...hihihi

Ayen... said...

Murah betul tu,cafe 1Malaysia ke.....ihiks.

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

uiii..dah kira murah dah tue..

intan morsalin said...

murahnyerrrrrrrrrrrrr...kat opis kita ni...bihun + telur mata pon dah 2.20...tu gerai ..kalau kat kedai mkn lagi mahal kot

Qhaifa Nur said...

murah tu...
selalu tapau kat kedai bawah opis ni, memang murah...yang pasti bekfes pagi2 buat air panas sendiri..

Mama Gee said...

murah tul tu...merangkap makan tgh hari ke tu? hehee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails