~ CliCk mY HeArT ~

Thursday, November 17, 2011

~ Musim basah ~

basah??? basah kt mana?? kt jln la...hehehe...jgn kona2 yer.
Skrg ni krp ujan, kdg2 ptg, kdg2 malam. mcm smlm, ptg malam ujan.
Blk keje smlm pon ujan gerimis, payung mmg sentiasa ada lam beg.




Tido mlm tarik selimut jerrr....sejuk sgt...ni pula dh masuk cuti sklh, ramai la yang kahwin...bestkan...

11 comments:

munna said...

kat sini pun hujan je...bercinta nak bgn pagi rasanya..sedap sgt tido

mamyharraz said...

sujuk je skrg kan sya..

tp yg tak beshnya ptg je jem kaw-kaw..biasalah hujan sikit jln mesti jem.

Yan said...

nak kena bagi duit sumbang tu yg parah tuu..hee esp kalau yg kawin tu sedara rapat..

~~*Lady Salwa*~~ said...

tu la, musim hujan lak sekarang ni... ramai jugak yang tak sihat bila dah musim hujan...

**sedap tol tido tarik selimut.. nikmat betoi... hehe

che mid said...

Ishh rasa macam pengantin baru pulak hi hi

Qhaifa Nur said...

begitu juga saya payung mesti bawa, senang...kalau mama yang sakit kan susah..

~Siti Hajar~ said...

hahaha...sempat gak selit tu tang musim org kawen..muehehehehe

MrS. F!zA said...

hari2 jgn lupa bwk payung kmah..kang basah sampai kedalm..hihi

Mama Gee said...

sejok2 ni nk bgn pi kerja tersangatlah kemalasannyaaa...huhu

~izan~ said...

kan..hujan memanjang.dah la kami ni takde spare payung dlm keta.ishh bila nk g beli payung ni =(

tp mmg best tdo! hehe..

Ayen... said...

Musim sejuk best masa tido tp masa nk mandi tu aduhaiiiii....x sanggup rasanya maklumlaa umah kita xde air panas,huhuhu...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails