~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, November 22, 2011

~ Ahkak semput ~


Adesss....baru merehatkan diri...Baru leh ringankan tangan update apa2 yg patut. Sekarang ni student cuti...makanya banyak aktiviti gotong royong ngan kawan2 lain. Yg x bestnya bila main habuk2 la...huhhhhh idong dah mcm serombong menahan habuk...sana sini dengar ashimmmm bukan ashim nama org, tp ashhimmmm sbb main habuk....mana leh tahan lorrr...mula la rasa sakit urat sendi ni...bangun duduk ...panjat sana panjat sini...tonggeng sana tonggeng sini.....rehat dulu la...petang ni pula continue 


semput tau

10 comments:

Zana Adieyza said...

jangan sampai selsema la pulak yer..

mamyharraz said...

ni kira ops bersihlah ya ;)

oklah gotong royong ramai2.. :D

wahida said...

aku kalau main habuk ni cepat je dtg balik semput aku tu...sbb tu kalau kat umah, nak kemas yg belakang almari ke, yg tebal habuk tu, tugas tu diserahkan pada encik hubby...huhu...

che mid said...

Salam, pi caghi topeng..

Mama Gee said...

gotong royong bersihkan library kee?

az sori smlm awak sms...takde kredit nk bals....ari ni dh top up lupe plak nk balas....bila2 pun leh dtg ambil surat awak tu...bukannyaa ai ade ke mana2.... :)

MrS. F!zA said...

student cuti library pon msti sunyi kan?

Ayen... said...

Awalnya bergotong royong.kwn minggu last baru cuci2 sbb klu cuci2 skrg nanti nak bukak skolah kena cuci2 skali lagi...

intan morsalin said...

kemas jgn x kemas..heheheh...

Kella said...

kalau dah berabuk sangat memang semput hhuhuhu.. kat rumah tu.. kalau nak ngemas habuk ni.. pastikan hubby tiada.. sebab dia punya idung paling sensetif...
salam singgah jalan jalan.. =)

~izan~ said...

wah ngemas opis yer kak.sebut habuk pun rasa nak terbersin dah..akak lps ni kalau kemas2 lg pakai topeng atau sangkut tudung tu buat ala2 purdah hehhe...elakkan habuk hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails