~ CliCk mY HeArT ~

Wednesday, November 23, 2011

Pagi tadi ok, tapi skrg lain pula

Camna nk cakap ekk...tapi nak cakap juga. Dah x tau nak ngadu kat sapa, terpaksala ngadu kat blog jer. Kang ngadu kat org, org kata i ngada2 pula. 


Dah seminggu lebih i keje opis baru. Mula2 tu kejutan pada tempat dan persekitaran opis...yor la...dulu2 kan keje putrajaya, paham2 jer lah...bila g tempat  lain, lain la pula bentuknya. Lama2 aku dah boleh trima keadaan dan persekitaran ni. 


Ari ni rasa moody sikit, coz kejutan ngan cara kerja...x nak ngadu lebih2...tapi cukuplah kalo aku kata aku tak suka kerja yg buat berkali2 dan berulang2...akhirnya x der penyudahan..kalo keje tu duduk atas kerusi & ngadap PC jer, may be aku leh trima lg. Tapi problemnya keje2 ni melibatkan TENAGA & MASA weols. aku & member dah rasa nak patah pinggang buat smua tu, tapi aleh2 x der kesudahan...nak wat camna...dia Bigg Boss...trima jer  lah...nak kata x bagi pandangan, dh bagi...tapi........errmmm...dah ....malas nk ckp panjang2 lagi.....




Biasa la tu kannn... permulaan kita nak paham ngan cara kerja kat tempat baru...




Satu lagi...bila org bercakap, bercerita ttg org lain, lbh elok utk mendengar jer dulu...aku lebih suka mengenal ngan sendirinya ....lagipun kita x tau sapa yg betul dan sapa yg salah....ayat2 kita sendiri pun kena jaga, jgn samapai ayat kita disampaikan pula pada si polan- polan...mana la tau kot2 ada "gunting dlm lipatan"...


cukup jer lah coretan kali ni..buat mama gee & ross yg nak tgk tempat keje baru I, nanti2 I update ok...kat sini i x brp nk amik gamba...nanti derang pelik pula..bye..bye

9 comments:

~Siti Hajar~ said...

Sabar byk2 yer, biasa la tpt baru..

Kita pun tingin nk tgk tpt keja br awk...huhu

mamyharraz said...

nak citer pasal tak keadilan dlm keje kita ni kan sya..sy pun alami situasi yg sama..hmm nyampas..

apapun sabar je banyak2..

dan yg penting rajin2 updated ya :)

Fara said...

sabaq kak...ambik masa nak sesuaikan diri kat tempat baru.
apapun...jgn moody2 yer....happy2 tak pe:)

Mama Gee said...

lain pdang lain pula belalangnyaa...bawak sabar k...
kalau takleh ubah..kena ikut jelah rentaknya...

Qhaifa Nur said...

kita orang baru, jangan terlalu over nanti semua kerja kita kena buat, teringat kata2 seorang rakan...

che mid said...

Bersederhana dan berhati-hati itu lebih di tempat baru...takkan hilang bisa ular menyusur akar..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

dah tak dok sekali dgn gee ke?

sabar je lah dik oii....

~izan~ said...

ciannya akak kita ni.. sbr yer kak,tu je la yg mampu izan kata..cabaran dan dugaan tu ada hikmahnya.izan tahu akak gagah dan kuat! boleh hadapi semua tu...

Ibu Lala said...

Hii salam kenal. Nanti singgah blog saya ye. Thanks..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails