~ CliCk mY HeArT ~

Friday, November 25, 2011

Hadiah yg buat aku terkezutttttttttt

Semalam EL, tapak kaki sakit la pula...terhencot2 jln mcm Fasha Sandha (ala mcm dlm citer cinta Elysa tu)....adesss...x pernah lg jd camtu....padahal aku mmg dh x pakai kasut tinggi. Skrg ni pon gi kerja pakai sandal tapak rata..Agaknya coz lama berdiri lam train kot, urat2 terkezut...mlm tadi mak call & aku citer pasal tu. Rupa2nya mak kata sakit tu disebabkan aku kekurangan kalsium, tu doc yg bg tau mak.....ermmm pasni kena banyak minum susu & mkn vitamin.


Pagi ni sampai opis terkezut coz ada menda2 ni atas meja.



bila ditanya,katanya bahagian admin yg bagi. Slalunya ujung2 thn mmg akan dapat menda camni..Barang2 terlebih....ooooo...bagus la juga leh tambah brg2 kt umah aku tu


kalo atas meja tu ada kertas satu rim ker, pen sekotak ker, x der la aku terkezut 

7 comments:

~izan~ said...

best tu kak! izan suka hadiah2 gini,bley wat stok kat rumah hehe..tp mmg trkejut kan sbb tetiba dpt sabun hehe..

semoga akak cepat sihat tau. minum susu byk2..rehatkan diri cuti pjg sikit ni ok!~

ieda said...

dik kalau pagi2 ujan2 nie dpt adiah makan freee alangkahhh sedapnya kan ekekke :)

~Siti Hajar~ said...

Btl tu kurang kalsium, bykkan minum susu pasni yer...hehe

Bestnyer dpt brg2 rmh camtu, blh bt stok...hehe

~~*Lady Salwa*~~ said...

wah, bestnya... nak jugak... :)

Qhaifa Nur said...

bestnya dapat...
bole buat stok kat umah...

mamyharraz said...

lain2 dr lain dpt sabun.tp best jugak :)

doakan sya cepat sembuh.esok sampai isnin cuti panjang jd bolrh rest banyak2 :D

Fara said...

uiii ada lebih mai sikit :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails