~ CliCk mY HeArT ~

Wednesday, November 2, 2011

Sorang 2 biji (^_^)

Dah lama x buat, hari minggu hari utk menternak lemak.....


sebelum ni tersimpan rapi jer lam kabinet
bila dah teringin, mula la dikeluarkan dari tempat persembunyian
pakai ni senang, gerenti menjadi ngan cantik











































sorang semangkuk. apa barang mau syer2....x puas ok
sorang dua biji, puas hati
dulu2 masa dating suka sgt gi kedai mamak mkn telur separuh masak

nak sedap lagi, tambah jer kicap & lada sulah.
Lada sulah dh abis, letak jer black pepper.....terangkat beb!!!!


uols suka mkn telur camni tak????

15 comments:

mamyharraz said...

oo guna benda tu mmg telur masak elok cantik ya..patut kedai mamak guna benda alah tu kan.

alahaiiii sya..buat sy terliur nak telo setengah masak jugakkkk

NM02 said...

cicah roti butter scosh.. betul ke eja ni, terangkat beb!

~Siti Hajar~ said...

sy xreti la mkn telur separuh masak camtu, sllu goreng kasi garing gitu..hehe

Tp nmpk telur tu menyelerakan btl kan..

MrS. F!zA said...

eh tu tmpt msk telur guna karen kah? sgguh2 ternak lemak ni..

Qhaifa Nur said...

selalunya bagi anak2 makan 1 minggu 2 kali...biar kuat sikit

senang ada bekas ni..

SiTi said...

benda kuning tu utk rebus telur 1/2 masak ke...?

uuuhhh sedap nya...lama tul x makan...dulu masa sek leh kata dlm seminggu kompom ada telur ni....mmg ummmppp laa

che mid said...

Masa mengandung Deeja, kena makan ni setiap hari.. kedai mamak jadi mangsa..

syariza09 said...

mamyharraz

aar....mlm ni leh buat

syariza09 said...

NM02


oo...sedap jugak yer

syariza09 said...

~Siti Hajar~

ooo...ni mesti x suka yg lembik2

syariza09 said...

MrS. F!zA

isshhh....dak aihh...boh ayaq panas ja

syariza09 said...

Qhaifa Nur

sib baik budak2 suka

syariza09 said...

SiTi

aaar utk masak telo ni...senang jer, tgg air turun jer..konpem dh masak

syariza09 said...

che mid

mamak juga jd pilihan yer

hyazz said...

memang bess...ri minggu kemarin baru lepas makan...tapi tak pakai bekas pon...rendam lam air panas dalam 10 minit..jadik la separuh masak...fuhhh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails