~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, November 2, 2010

Ayaq dah naik

Naik kat mana?
Perghlis





tmn perumahan family blkg caltex ni
sib baik rmh aku x kena


Banyak kawasan dah kena
Aku baru tgk gambar banjir ni kat pesbuk
Teruk juga la
Semua ni dekat ngan kawasan rmh aku
kabus jerk..musti sojukkk

Baru je call mak
Rupa2nya rmh dh blackout sbb banjir dr pagi tadi lg
Sib baik mak wat stok makanan dlm peti es

Rumah aku tak banjir, sbb kedudukan yg tinggi
Tp rumah2 kg sebelah taman aku, semua dh kena
Keliling rumah aku penuh ngan keta, tumpang letak 
Bapa pon tak gi keja, cuti peristiwa

dh mcm pulau

Macam mana nak gi, smua jalan dah tutup
Harap2 banjir cepat surut


8 comments:

mamyharraz said...

teruknya banjir..doakan cepatlah masa sukar ni berlalu :(

syariza09 said...

doa utk kebaikan dorang semua kann

Fara said...

jitra pn sama kak riza. sib bak ayaq xmasuk rumah lagi. br sampai atas tar. rmh yg bwh2 skit tu dh paras leher dah....kesian sgt kt org kampung

Jamiel said...

Salam perkenalan..
Dah masuk musim hujan..
Bila la nak dapat idea utk basmi banjir 100% kan?

izan_cute said...

akak,tiap2 tahun mmg kawasan ni naik air ke kalau hujan? cian kan..semoga cepat surut supaya kehidupan kembali seperti biasa..aminn

syariza09 said...

Fara

Sama la ngan rmh mak, ayaq br naik atas jln tar. masa ni lom masauk rmh lg

syariza09 said...

Jamiel
Salam perkenalan. Entah laa...tiap2 thn mcm ni

syariza09 said...

izan_cute
Rasanya tiap2 thn ada banjir, tp x la seteruk ni...harap2 pasni cuaca semakin elok

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails