~ CliCk mY HeArT ~

Wednesday, November 3, 2010

Bukti utk anak2

Mlm td dpt mms dr mak
Ingatkan pic apa 
Rupa-rupanya pic ni



Bapa tgh posing depan rumah
Pic ni utk anak2
Bukti rumah lom naik air, kat luar pagar jer ada air (pic petang semalam)
Depan rumah aku ni ada perkampungan, mmg kawasan rendah la
Sian ngan dorang


Baru jap td aku call mak nk tanya perkembangan kt sana
Ingatkan ari ni dh leh surut, tapi lagi teruk pula jadinya
Mak kata awal pagi td air dah mula masuk 
Cakap hp ngan mak pun putus2 jer, line x brp elok
Aku tak tahu dah paras mana
Tp rasanya tak tinggi kot
w/pun tak tinggi, brg2 dlm rmh tu nk kena ubah juga
First time rumah aku masuk air
Badan kt opis, tapi fikiran di rumah mak
Risau....gundah gelana
Bila waktu susah2 camni, x blh pula nk tlg
Anak2 pula duduk jauh
huhuhu

9 comments:

~~*Lady Salwa*~~ said...

tu la, tengok dalam berita semalam teruk jugak banjir kat kawasan utara...

rumah saya setakat ni tak pernah lagi la kena banjir...

mamyharraz said...

dpt rasa perasaan itu..
yg mampu kita berdoa harap masa sukar ni cepat berlalu..

Zaidah said...

utara semenanjung sedang dilanda banjir....takziah kepada mereka yang ditimpa musibah...semoga bersabar

syariza09 said...

~~*Lady Salwa*~~
ok lg la mcm tu. tp bila jln besar dh tutup, susah juga nk kluar rmh gi kedai bli brg2 kann

syariza09 said...

mamyharraz

yappp...mammy

syariza09 said...

Zaidah

semoga kita smua diberi kesabaran iteww

-Sara- said...

harap sumenye baik2 saje :)

ainnoraini said...

smlm ade tengok kat tv...
mintak semua ok...jgn la ade terjadi korban nyawa musim2 mcm ni..

ann @ hatiberbunga said...

dulu pun masa ann kecik2 slalu beraya dlm banjir. tp skrg, syukur rumah ku & juga rumah parents ku kini di atas bukit.. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails