~ CliCk mY HeArT ~

Wednesday, December 22, 2010

Aksi terlampau

Ayooo! Aku nak wat n3 pasal aksi terlampau ker.
Bahaya tu, kang ramai pula reporter dtg rmh aku.
Bukan aksi terlampau tttuuuuuuuuuut
Tapi ni haa, aksi anak bujang I
Bila tgk dia wat aksi2 mcm nie, rasa mcm dia dh besar pula, padahal baru jer 2thn 4bln

Aku tengah sibuk2 kemas bilik, tetiba aku dengar Aiman cit cat cit cat......ntah apa2 la yg dia ngomol

Cer tgk picas nie



rasanya masa nie dia tengah nyanyi kot
lagu aper, tak la pula mamanya paham
ntah2 lagu Anuar Zain kot

sambil nyanyi sambil mengadap cermin
mentang2 la cermin tu rendah je

alahai...dah wat aksi model la pula
takkan sayang nk jadi model pulak kot

abis aksi nyanyi & dh jemu wat aksi model
lbh baik dia sikat rambut, baru la nampak encem


macam-macam aksi buat aku tergelak sendiri....alahai Aiman

12 comments:

-Sara- said...

ni mst ikot mama die mse kecit nii kn..hehe :D

Pn. Zana said...

hehe. die gah nyanyi ke sya?

MrS. F!zA said...

hahahaha ni mesti gaya2 nk tgk mcm mna rupa bila nanyi smbil bt gaya..terpengaruh dgn artis ni :p

~~*Lady Salwa*~~ said...

macam2 aksi ada... hehe

tu la kan, budak2 ni bila akal dah panjang, macam2 dia nak tiru & buat... hehe

comel je tengok aksi2 dia...

~Siti Hajar~ said...

Aiman berimaginasi dia tgh bt konsert depan org ramai la tuh...hehehe..

mamanya plk jd reporter sdg ambik gmbr artis popular..hehe

izan_cute said...

wah,ni bley masuk contest mimik muka ni..izan ada tag akak dua contest hehe..sila2..

syariza09 said...

-Sara-

mama dia mmg suka mcm tu, ckp sorang2 depan cermin....ngeee

syariza09 said...

Pn. Zana

Kdg2 bunyi mcm nyanyi, kdg2 mcm bckp2...ntah ler

syariza09 said...

MrS. F!zA

tu la, kalo dpn cermin ni, dh jd prasan la pula

syariza09 said...

~~*Lady Salwa*~~

Kadang2 kita x sedar yg ank perati ja apa yg kita buat

syariza09 said...

~Siti Hajar~

hahaha.....dah mcm artis pula yer.....wat konsert gitu

syariza09 said...

izan_cute

eh ada yer contest tu, nanti akk cek

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails