~ CliCk mY HeArT ~

Thursday, December 23, 2010

Bikin kontroversi

Abis laa, satu opis mengamuk ngan aku.
Ari ni aku bikin kontrobersi, abis satu opis terkena.
Naper????




kredit: google


Sebabnya aku dah bawa tempoyak....hehehehe
of coz la kalo bw apa2 spesies yg letak doyan ni, baunya melekat merata-rata
Tempoyak tu ada org Melaka yg bagi
Aku pula tak makan tempoyak, camner nie
Daripada tempoyak tu rosak, leh baik aku bw ke opis, ada juga yg makan
Pikir 2-3 kali gak tadi, nk bw ke tak
Dorang pun bungkuskan kan la tempoyak & amik sorang sikit
Sib baik la satu balang kecik jer, kalo satu balang besar alamatnya sampai skrg pon x abis bungkus2 lg



ngeeee......ari ni kena pekakkan telinga ler
alah uols, ari ni jer bau tu melokat

6 comments:

MrS. F!zA said...

hhihihi.. alamak bikin panas la kalo ada kontobesi kan.. haha.. tkpe..rejeki utk org jgk tempoyak tu ~ngeee

mamyharraz said...

pedulikan org yg tak suka bau tempoyak tu haha yg penting rasa tempoyak tu sedapppp =P

syariza09 said...

Mrs Fiza

ye laaa...busyuk2 pon rejeki dorang jg kannn

syariza09 said...

mamyharraz

penggemar tempoyak jg ker, kalo tau I pos jer kt U...

sw33tdarling.com said...

mehh kasi sayaaaaaaaaaa....!
Inviting You To Join Give Away PILIH THEME BLOG

syariza09 said...

sw33tdarling.com

bg address yaa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails