~ CliCk mY HeArT ~

Wednesday, December 22, 2010

Baru ku tahu....

Ayat poyos jerrr...mmg poyo. 
Ritu  gi care4, gi pun semata-mata nk kejar harga murah susu Aiman(thanks mamalyna sbb wat n3).
Selain susu tringat pula nak beli sesuatu yg dah lama nak beli.
Bukannya nak beli baju @ kasut, tapi cuma nak beli nie



Make up removal wipes

Sblm ni aku mmg tak pernah pakai nie pon, ye lah mekap pun calit2 jer, abis-abis pon aku guna minyak johnson utk tanggalkan mekap yg degil tu
Tup tup aku nengok mil pon pakai wipes nie, mcm best jer
Kat rumah cuma ada wipes utk Aiman, bila pakai rasa x best plak
ye lah, wipes tu kan utk montot dia...ngeeee

Semenjak dua menjak nie aku terrajin pula bermekap2 galak edisi sopan yer kt opis,
 suka nor pakai brown eyeliner & maskara........ngeeee
Slalunya gi jln2 @ kenduri jer mekap mcm ni
tak per, mood tgh baik kan
Tapikan bila aku pakai wipes nie rasa best jer...senang jer tanggal smua mekap tu
bertambah cepat la kerja2 aku...best...best

Aku ni mmg 'ketinggalan kretapi' kan
mil pula lbh advance...hihihi

Korang camner, guna tak menda nie



10 comments:

Zaidah said...

ade kat carefour aje ker makeup wipe tu...

syariza09 said...

taklah...kebetula ritu gi c4. wipes nie kt mana2 pn ada jual

izan_cute said...

izan pun tak penah guna wipe mcm ni..betul ke kak sng nak tnggal mekap2 tu? even yg waterproof? nak kena cari ni..

Ogy said...

guna juga...tp bukan utk lap makeup...tp utk lap habuk2 yg bertenggek kat brg2 dekor ai...senang kerja...takyah guna kain buruk...leceh..lepas lap buang je...tiap2 bulan mesti beli...hehehee

syariza09 said...

izan_cute

laa..igtkan akk jer yg x reti pakai menda2 nie..kikiki
serius....mmg senang sangat, tambah2 yg waterproof senang jer tanggal kalo pakai wipes nie..

AzMask said...

spare jugak dalam henbeg.. kalo jenjalan & makan dalam keta senang nak lap tangan pakai wipes tu. hehehe... beli brand guardian jek RM5. Yang carrefour punya berapa RM ek?

syariza09 said...

Ogy

utk habuk2 tu mmg I pakai wipes Aiman jer
tapi utk mekap I pakai wipes khas utk remove make up, nanti kang pakai yg Aiman punyer, x serasi pula ngan kulit muka

syariza09 said...

azmask

kikiki...sy beli cap Care4 jer, lg murah.
1 peket ada 10kpg, 3 peket baru RM2.20

MrS. F!zA said...

alamak baru ku terpk.. aah kan bt pe susah2 nk guna myk johnson..bek guna wipes ni jimat masa.

syariza09 said...

mrs. f!za

betoi tu! lgpun kalo guna minyak ni,nanti abis muka kita pn jd berminyak..huhuhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails