~ CliCk mY HeArT ~

Wednesday, November 3, 2010

Putihhsss....gebussss....licinnnnsss

Petang smalam gi Mydin, ada lg saki baki brg yg kena beli
Sebelum ni dh pun shopping brg2 dapo kt Giant
Tp ada brg yg x der kt sana, kami pun continue shopping di Mydin, x gi jauh pon, Putrajaya jer

Sempat lagi rembat ni

**RM12.50**

Pesanan dari kawan2 opis
Dorang minta belikan lulur brand Putri Binari
Yg lain brand tak moh
Sbb per...katanya brand lain x besh
Aku lom pernah guna lulur, b4 ni aku guna scrub brand Palmolive @ Lux
Sbb apa aku x pernah guna lulur?
Sbbnya sblm ni aku terpernah bau  lulur yg adk ipar aku pakai
tak suka ngan bau tu, sbb mcm hapak jer 
Tp yg ni kwn kata, baunya sedap lbh lg kalo amik lulur buah
Aku pun beli satu nk try
Terbukti mmg besh
Pasni kalo kulit aku dh putihhsss....gebussss. &...licinnnnsss
jgn jeles yer 


yg ni pon sempat lagi rembat
kegunaan??
paham2 sendiri
b4 ni cilok yg en asben jer dia tak tahu pon



*******************************

harap2 pasni aku rajin melulur yer
gosok jgn tak gosok

pasal banjir tu, sbg anak yg jauh dr ibu bapa, aku hanya mampu berdoa
semoga smuanya kembali seperti biasa secepat mungkin

4 comments:

mamyharraz said...

bertambah gebuuu lah mama aiman nnt :)

syariza09 said...

hehehe....gebuss U

-Sara- said...

sara nk try gakla! aritu ade bli brand pe tah lupe dh! tp bau xbesh! thnx awk! :)

syariza09 said...

-Sara-
nk kawan2 lain gebuss juga. nanti che abg bertambah sayang. Auuwww!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails