~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, December 20, 2011

Deko2 meja opis...deko lah sangat 8)

Dah dua ari opis aku ni sunyi sepi..sepatutnya blk ni ada 11 org....tapi yg tinggal sekarang ni hanya 3 org termasuk bigg boss...errmm, boss bilik lain, jadinya lam blk aku ni tinggal kami berdua jer lah..aku & uncle..ooo..sgt2 x best..Ramai yg x der coz ikut lawatan sambil belajar ke Kelantan...naper aku x ikut???sebabnya derang kena bayar duit hotel sendiri dulu, pastu leh claim. aku pula buat masa skrg ni x leh la nk claim apa2 lagi kt opis baru ni coz pembayaran gaji masih lagi di jabatan dulu.  Tak per, next year aku akan balas dendam..aku akan follow jer mana derang gi. Kat sini mmg aktif gi lawatan. Bulan ni jer dah 2 kali derang gi lawatan, ari tu gi Johor, ni gi Kelantan pulak..Thn depan belum tau...ok, sempat la aku kumpul duit shopping.


Disebabkan banyak masa yg terluang, aku buat la apa2 yg patut...tampal sana, susun sini, gantung itu ini.....smua tu koleksi yg dpat dr member2..sayang kan kalo x pamerkan...hehehe


nasib ler......tertonggeng2 kt situ


gantung2 ni x selesai2 lg, senget benget dibuatnya...nk paku, kayunya keras lah pulok

hohoho....kosong banyak lagi tu, pasni leh tambah2 brg ok

gantung jgn tak gantung...jgn heran nampak tisu toilet kt situ.
aku x cilok tisu ni drp toilet tau! 
aku bawa sendiri...kat sini sapa2 nk gi toilet & ada habit nk mengelap tu, sila bawa tisu sendiri ok,
kat sini x disediakan tisu 


ni muka deko yg x siap ...hehehe..bye bye uols




esok baru la opis ni penuh...legaaa

























13 comments:

~izan~ said...

bls dendam kak,jgn tak balas hehe..pembalasan si pitung ehehe.

rajin akak ni susun koala bear tu.siap tahu mana yg tua plak tu ekeke

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

aloh aloh kesian.. meh sini byk tisu free

che mid said...

cermin muka pun ada.. he he sehari berapa kali tengok cermin tu ya..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

huihsss...sakan dia berdeko bagai ye...

Mama Gee said...

yeyy dh siap mendecoo... :)

rinduu plak kt u le...kalo u ada masa gi melaka kan best...u tau tak i kena berkepit je dgn si chuan 24 jam..sampai dh rasa i ni baby sitter dia jek...stresss stressss..

Unknown said...

wah... rajin rajin rajin...

SAl kat opis ni, bilik kosong jek... nak gantung key chain diaorang tak bagi... huhu...

nanti2 nak bawak bunga la... hehe

mamyharraz said...

cantik tersusunnya tempat sya.

kalau tengok tempat sy #pitammm hikhikk..

tahun depan boleh joint depa pastu jgn lupa beli fm pastu kirim kt sy hikhik (gurau) :)

pic yg last tu comey tuan blog :)

syariza09 said...

izan

dh x tau nk letak kt mana, tonggeng kt ctu jer lah


mrs k
kt tpt u bersepah2 tisu kan kan kan

syariza09 said...

che mid

tu cermin sakti

ladyzul
napak sgt x der keje kann


mamagee
babysitter...hahaha..x saba nk dengar citer u

syariza09 said...

sal

ooo mmg x leh gantung yer..bawa bunga cantik2 tau


mammyharraz
sekejap jer tu...pasni bersepah blk la hehehe

wahida said...

tgh rajin yer...

Qhaifa Nur said...

hasil seni tangan sendiri mesti best kan..kan

Unknown said...

Dok sorg2 pun boring gak kan baik deco2 apa yg patut, sedap sikit mata memandang, xde la tingat2 opis lama sangat, nk compare...???? jangannnn....hehe

Thn depan balas dendam lara tu k...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails