~ CliCk mY HeArT ~

Wednesday, December 21, 2011

**Tak perlu kata apa-apa**

~  Dia yang seksi  ~

~  Tangkap lentok ...bisa mencairkan gegirl2 di sana~

~ kerana seksi itu....menampakkan diapers.....errmmmm....kantoi la pulak ~


**kredit pic to izan...
masa ni izan dtg umah, sempat dia snap aiman yg tetiba cekci ni...hehehe
thanks izan



malam td rasa letih sangat2...bila badan kena ujan, badan mula la buat hal...sampai umah agak lewat sbb ujan..biasa la, bila ujan pergerakan pon terbatas

dh x berapa nk lebat, aku redah juga la tahan taxi. dah samapai stesen, ERL pula lambat setengah jam..sampai putrajaya, en asben pula kol katanya dia sangkut kt opis..smlm dia naik moto jer..ujan lebat, dia x leh amik aiman...

kesudahannya aku amik bas, sampai umah jer trus naik amik kunci kereta & terus zassss ke nursery...lam kepala cuma tringatkan Aiman jer...rasanya semalam adlh hari paling lewat aku amik Aiman kat nursery, masa tu dh koi 7.10pm...cikgu kata Aiman dh nangis2 sbb dia sorang jer yg tinggal......asyik sebut abah jer(mmg selalunya abah yg amik)...sian...yg abahnya pula x sanggup nk redah ujan...errrmmm lelaki oh lelaki

8 comments:

Pn. Zana said...

encemnye aiman!! :)

MrS. F!zA said...

melentok mcm model..ahaks

~~*Lady Salwa*~~ said...

Betul tu, sekarang selalu gak petang2 hujan... membataskan la sikit pergerakan kita...

**memang kesian kat anak kalau dia jadi orang last kat taska... Faris pun pernah sekali...

hyazz said...

wow..cekci nyer..
hurm...lelaki lelaki..pompuan jugak yang sanggup bersusah..kan

~izan~ said...

budak cekci yg ensem.ala takpe,pampers tu peyeri hehe..

cian akak,mcm2 dugaan datang.tp akak jenis tabah dan gigih.tabik la kat akak!

ni akak sihat ke tak ni? harap2 akak tak demam kena hujan tu..

Mama Gee said...

perghhhh mmg seksi lee..
dah besar musti hensem dak ni cam arjun rampal...hehe :)

mekjangok said...

pewiittt...bakal model maskulin nih...bebudak skang..sume pandai..

~Siti Hajar~ said...

pic Aiman ni xleh bg anak dara kami tgk nih, takut tergoda..huhu

Lor meredah hujan time blk keja, cian, tp hujan renyai2 yg sllu bwk ke demam dll...huh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails