~ CliCk mY HeArT ~

Wednesday, December 21, 2011

Makan buah yg berbau wangi :~

hehehe.....betul ker wangi
tu sendiri yg bagi penilaian ok

Bila tgk si tecit ni makan, dh mcm makan nasi jerr...laju jer suap dlm molot...kejap2 .."mama..nak lagi"..uikksss en aiman sukan durian..biar betul


aar mmg dia suka..igtkan dak tecit cam dia x berapa lalu ngan buah2 yg bau ni.
ok good boy..pasni mama dah ada geng..abah makan gak doyan tp makan gitu2 jer..kalo makan doyan ni, kena dapat yg satu geng, baru la sronok nk mkn..aku kalo bab2 doyan ni mmg laju jer telan & telan..telan2 pon, tp biji tu aku buang okeh


jom layan dak tecit makan doyan


durian ni dpt drp adk bongsu, kebetulan dia g Kuala Kangsar & belikan buah yg sedap ni kat Mardi sana utk kakak & abang dia...ingat juga dia kat kami yer
seyes....buah durian ni apa ekk dia panggil..durian musang king, lbh krg camtu la..sedapppp sangat
isi dia besar2 & kuning, pastu manis pula tuh...walahhh
Kami dpt sorang 3biji, aku simpan sikit kat dia..tapi simpan lam tempat ais la, baru leh tahan lama

tgk Aiman tu...tak sabar2 nk tunggu
kepoh jer mulut dia , suruh abah cepat


see........
mcm makan nasi ..sengaja aku suruh dia guna sudu, kalo makan ngan tangan, mahunya kusyen2 aku penuh ngan cap tangan yg penuh ngan doyan tu
ada la lam 3 ulas dia makan ari tu..bg aku kalo budak yg makan kira banyak la juga 3 ulas tu.
kami ni x sudah lg makan, tp abahnya dh sudah...nampak tak yg tengah goreng gitar kt blkg Aiman tu.
kami ni hantu durian...jgn harap la nk makan durian yg sedap tu cepat2...harus makan sampai lebam....hahaha..(gelak jahat)
mlm tu aku dinner ngan durian jer laaa..tu pon  kenyang bangat tersadai mcm ular dpn tv


leganya rehat td dpt lelap sekejap

6 comments:

MRS. K said...

durian ni feberet hadif

hyazz said...

bess nye doyann...

Qhaifa Nur said...

ada gak yg tak makan durian ni..rugi2

ala ciannya mama suruh guna sudu yup..

che mid said...

Kalau makan buah berbau wangi kan kan.. kentut bau wangi gak ke... hik hik hik

mamyharraz said...

cara sya soh aiman mkn duyan sama mcm sy soh harraz mkn duyan =P haha rela bg sudu dari dia nak pegang duyan tuh...bg dia pegang melengas lah jwbnya =P

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

uii makan durian...x ajak kita pownn..hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails