~ CliCk mY HeArT ~

Thursday, December 22, 2011

~Tolong sayaaaaa~



Naper....naper????
ada along kejar wehhhhh...
tak...tak...tipu jerr


ekceli ari ni aku ngantuk gila babas
kalo diberi pluang utk hanyut sekejap kan besttt


mlm td tido lambat
mata pon dh jadi mcm si comel ni


mata panda 
itam jer keliling mata tu
eh eh tengok gaya si panda tu mcm aku juga la, letih semacam jer...ker panda ni perli aku.
tu la ...sapa suruh tidoq lambat

aku tidoq lambat bersebab
smua ni gara2 menda ni
kol 3 baru nasuk bilik tau..tu pon sebab dh dengar bunyi2 seram...huhuhu

nak tolak, org tu berharap sangat...x sampai hati la pula.
pertama kali letak dlm bekas camni, lg pun akk ni amik banyak & nk pakai lambat lg. mungkin ada kenduri kt kg kot.
bila letak bekas camni, senang akk tu nk masukkan dlm peti es...


sekarang ni asyik tgk jam jer..wahai jam..cepatla ko tunjukkan nombor 1....x sabar nak hanyutkan diri ni








10 comments:

~~*Lady Salwa*~~ said...

Memang kalau mengantuk tahap maksima, rasa cam nak letak kepala jap pun jadi la... kan...

**takpa, balik kang qado tidur puas2... hehe

~izan~ said...

Alhamdulillah kak,tempahan semakin byk masyuk tu.

gigihnya akak,tdo kul 3 then bgn gi keje plak pagi2.kagum2.

~Siti Hajar~ said...

Sabar2, xlama dah nk pkl 1 tu, jgn hanyut lbh2 sudah yer sya...hehe

Apam tu letak dlm peti ais ok yer..??? sy xpnh bt lg gitu, takut keras nti, klu ltk peti ais tahan bpa lama erk..???

Fieza79 said...

huhuu pun rasa ngantuk ni..dah ber anak kecik ni kena redha je la sekarang...

syariza09 said...

Sal

x sempat nk tgg blk, kena tido kt opis je


Izan
masyuknya sikit2 jer...hehehe


Siti Hajar
Dlm peti ais tahan lama & lbh pada 3 hari, sblm mkn kluarkan & biarkan sekejap, pastu br mkn..inti x keras, rasa mcm biasa jer


Fieza79
jom jom tido

ieda said...

adoii ngantukk tuu kul 3 baru tidoo .. huhuhu tapi tu rejeki tuu dik .. x perlah kalau sesekali tempahan banyak :)

Myra Jay said...

Rajinnye..
Okla tu masyuk :)

mamyharraz said...

takpe bekorban masa tido sikit..bila tgk hasil menjadi dan banak permintaan terus smgt dtg :)

nnt ada waktu luang cover balik tido tu puas2 :D

Mama Gee said...

masyukkk tu bisness....leh lah pi cameron tahun depan..ngeeeeee

Aleyn said...

Sangat rajin dan gigih...keep it up..tapi kena jaga kesihatan juga yer...

Don't fight the biological clock....listen to your body kay...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails