~ CliCk mY HeArT ~

Thursday, April 21, 2011

Terbeli bihun berlobang =(

Lokasi : Kedai runcit pasar borong
Masa: Tak ingat
Brg yg dibeli: Sebungkus bihun


Beli bihun - wajib simpan di rumah

Masa beli barang, tarikh luput mmg wajib ditengok
Bihun ni lambat lagi xpired date - 22.12.2011

Apa yang aku tak perasan, ada kesan lubang kat tepi plastik bihun
Siap ditampal dengan solatep
Kemungkinan lobang tu kesan digigit oleh cik Ti atau cik Li


Mood: marah & geram
Status bihun: tak kan makan juga kot, wajib la masuk dlm tong sampah



uols pernah kena mcm ni ker


20 comments:

Fieza79 said...

knp tak hantar je balik minta tukar kan...

-Sara- said...

mestilah hangin kene cmtu weh! :D

Yan said...

g complain lah.. bawak receipt. itu penting

~Siti Hajar~ said...

klu sy pn fikir 2x nk masak bihun tu, klu berlubang xsengaja xpe, ni mcm sengaja sbb ada kesan tampal plk..huh!

syariza09 said...

Fieza79

pasar borong ngan rumah x dekat & x jauh, tp kalo nk ke sana pikir 2x jg la

syariza09 said...

-Sara-

aar kan...tlinga ni dh kuar asap dah

syariza09 said...

Yan

kedai runcit camni x der resit, kira2 pakai molot jer

syariza09 said...

~Siti Hajar~

x brani nk masak, takut nanti kena keracunan pula

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

hohohohoho....ni sudah merbahaya...nasib la ko tngk balik..klu tak....eeemmmm....lain kali hati2 ye...

ainnoraini said...

harus dibuang kasi cik tong makan...

nasib baik perasankan...

Aleyn said...

Adalah 2 3 kali...sekarang ni kalau beli apa2 pun memang kena cek tiap sudut...

hyazz said...

laaa... rugi la azs... bek gi tukar jer...mane tau kot kot dapat ganti 2 lagi..hehe

Ada Dalina said...

lom penah kena lg..kalo terkena mmg terus buang jerla mi tu...takut tercemar ke kann?huhu...

~izan~ said...

uishh kak,kalau kesan mcm kena gunting ke,pisau ke masih bley pk2 lg nk buang tp kalau dh rabak mcm tu mesit cik ti tu..wajib buang kan kak...

syariza09 said...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™

tu laa, sib baik terperasan

syariza09 said...

ainnoraini

rejeki cik tong

syariza09 said...

Aleyn

laaa, terkena juga yer

syariza09 said...

hyazz

malas dh nk ke sana

syariza09 said...

Ada Dalina

baik buang jer, biar rugi duit drp kita yg sakit

syariza09 said...

~izan~

tu yg x brani nk mkn

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails