~ CliCk mY HeArT ~

Wednesday, April 20, 2011

Peti Surat Yang Kreatif

Jom segarkan mata tgk picas ni
semua ni peti surat tau
ko ado??

macam tulang jer

pistol.. peng peng

yg ni rasanya recycle CPU lama kot, saper2 yg ada leh la buat mcm ni yer

mainan anak yg dh tak guna tu leh la buat mcm ni kan








yg ni posmen nak masukkan surat pon pikir 2x


pic from picturebulk


uols tak tringin ker nak buat mailbox camni

8 comments:

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

hehehehehe....pandai ko meqheka ptg2 ni ye....ko memang gojes...

Yan said...

yg first tu terkejut akak.. mcm tau2 je sakit tulang belakang..heee

hyazz said...

kah kah kah... peti surat pon ade macam2 pesen...sonok jugak kalu ader kat umah 1 kan...nak buat la nanti..hehehe

syariza09 said...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™

saja nk segaqkan mata ptg2 ni

syariza09 said...

Yan

hehe...x dak kena mengena sama ada yg mati atau yg idop :)

syariza09 said...

hyazz

nk buat ker? kang kena bakor plak

-Sara- said...

yg last tertonggeng tula plg best, haha!

Che Mid said...

akak pun suka yang last tu.. rasanya burung, kera pun suka gak..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails