~ CliCk mY HeArT ~

Wednesday, November 27, 2013

Jumpa Boboiboy dan Yaya

KARNIVAL KOMPLEKS KEJIRANAN PRESINT 9
PERTANDINGAN MEWARNA BOBOIBOY
SABTU - 23.11.2013

Pertama kali Aiman masuk pertandingan
Kami ibu bapa excited, mcm tu juga ngan Aiman
kami tak mengharapkan kemenangan pon, sebab kami tahu kemampuan Aiman setakat mana
Dia mmg leh mewarna, tapi cara dia la
Ajar la camana pon, dia tetap ngan cara dia.
Tak pa, mama redha ok

Ekceli masuk pertandingan ni cuma aku nak dia biasakan diri dengan aktiviti2 luar camni
Biar terdedah sikit

nak dijadikan cerita pg tu en asben antar kami kt dewan serbaguna P.9, kat kolam renang tu laa
Bila dh daftar, & dah duduk di ruang mewarna, aku pon keluar la dr kawasan tu sbb penganjur dh announce ibu bapa sila ke tepi.
Aiman dah lain macam jer aku tgk
Muka dh sebek, dia pusing kiri pusing kanan, 
panggil banyak kali pon x mo tgk aku
rupa2nya dia dh nangis huhuhu

dia tak mo masuk pertandingan tu, puas aku pujuk tp ttp x jln gak
dan dan nk ke toilet plak
rasa2nya sebab dia x jumpa kawan2 dia kat situ kot

aku bw la dia p toilet, lepas tu pujuk lg
aku kata kalo aiman x nak mewarna pon x pa, kita g tgk kwn2 ok
dia angguk

pastu bila dh tgk org dh mula mewarna, baru la mood dia ok
dia nk joint

orait...aku cari port tepi, senang nk duduk dkt ngan dia
legaa bila tgk dia mood dh ok

bila tanya naper mulut dia hijau,
dia kata x per kalo letak banyak2 kaler lagi la boiboi bertambah cantik
errmm
masa utk kaler ni diberi 1jam
tp aiman setengah jam dh siap
x perla...mama tak kisah, first time kan

dalam dok lari2 tu terjumpa gak ler ngan kawan dia
bukan main hepi lagi
see

with boboiboy

masa pendaftaran, dpt la gift ni
1 set stationary

Lepas pertandingan ada sessi bercerita dan sessi berjumpa Yaya & Boboiboy

Yaya comelkan
mesti berat kepala dia ni

Aiman berkepit ngan kawan
Bergambar ngan boboiboy plak

senyum jer tok abah tgk cucu-cucu mewarna

Itulah serba sedikit kisah aiman masuk pertandingan mewarna, tak sangka plak ari tu ada cabaran2 yang tak diduga

1 comment:

adianiez AIDA said...

best nyer!
kalau la dpt bawak anak2 aida, sure both of them happy tahap gamab!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails