~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, April 2, 2013

Auuwww...gojes sangat-sangat

Apa yg gojes???? sat sat sat biaq aku starting dulu.
ingat tak citer pasai IKEA, yer lah masa tu kan aku tido rmh adk ipar. Kiranya citer yg dolu2 la, mlm sabtu tu dia bawa kami gi mkn kt burger bakar, katanya tempat ni ada masuk dlm majalah 3. Tak sabar nk merasa burger gojes tu. Biler adk ipar citer ciri2 burger ni membuatkan nafsu makn kak iparnya ni bergelora hihihi...

Kami ke Damansara Damai. Betul2 bersebelahan ngan McDonald maka adalah "Man Burger Bakar"..
Wow..ada sikit jakun kat situ, slalu aku tgk McD jer yg ramai org g beli burger, tp tempat ni pon mmg ramai sgt org yg beli.
Tak payah susah2 beratur tgg burger. Mula2 beratur utk pilih burger apa yg sesuai ngan saiz perut masing2 hahaha.
Kelainan bila pemilik burger gunakan watak2 kartun dlm citer sponge bob..nk sebut pon sronok jer

,
Lepas dh pilih, dia akan amik oder dan ko perlu bayar dulu. 

Pastu nombor ko akan dapat nombor giliran
Kat situ mmg ada kerusi meja utk makan minum kat situ.
Jadi tunggulah sehingga nombor dipanggil, tak yah susah2 berdiri, ko duduk jer lah

Bab menunggu ni mmg kena ada kesabaran yg tinggi terutamanya bila ada budak yg tak tahu dok diam.
Nk umpan ko bg jer game, baru la leh dok diam. 

Tapi kalo baby camana lak nak main game, errmm yg ni aku sian plak tgk bb yg menangis, muka mak pak dh monyok jerr.. mungkin suasana mcm tu tak sesuai kot utk baby dok lama2
 Kami ada order air, kiranya kami minum dh separuh baru la burger tu baru sampai. Tu pon minum jimat2 takut burger sampai tak pasal2 plak kena tambah bli air lain pula. Harap2 pasni dorang leh cepat siapkan pesanan, x der la boring dok lama2 kt ctu

bila burger dh siap mmg tak kecewa
rasa sayang plak nk mkn...weyuuu
masing2 sibuk nk bergambar
aduhh bila menaip ni aku plak yg terkecur..slurrrppp


 Burger Sponge bob special - daging
yg ni pilihan aku dan adk iparpunya, mkn spesis yg kecik2 dulu, kata tgk saiz perut kan kan kan


Ni plak errmm aku dh lupa sikit2
Rasanya ada la perkataan "Monster" apa tah

Double patrick special
 huhuhu yg ni kalo tgk mmg tak menahan
rasa mau terkam jaa
ni en asben punyer
kalo mkn mmg dia tak tgk saiz perut, padahal saiz perut dia lbh kecik drp aku, tp burger yg dia amik ni mmg melampau kesabaran napsu haku huhuu

apa2 pun smuanya aku dpt rasa
smuanya sedap sangat2
Daging pon rasa lembut jerrr

thanks pd tukang blanjer, Ina adik iparku

mama hanya tgk jer kami burger sbb dia mmg tak pernah mkn burger sumur hidup, tp x per kedai kt situ leh jer oder goreng-goreng


korang apa lagi, kalo rasa nak terjah leh la gugel, aku ni nk citer tepat2 pon x berapa nk reti sbb org yg bawa ke sini, uols leh gak cari man burger bakar kt pesbuk
bye..bye pewot dh rasa lapar tgk gambar2 ni


7 comments:

Qhaifa Nur said...

terliur tengok burgernya...
memang terbaikkk...

~~*Lady Salwa*~~ said...

Masa baca entri ni peruttengah berkeroncong... nasib baik air liur ni tak meleleh tengok gambar burger2 nih...

serius, terliur giler tengok burger2 nih...

Myra Jay said...

Huwaaaaa... tangkap leleh tengok :)
Nanges beb ;)

Sedapnyer ;D

syariza09 said...

Qhaifa Nur
aar mmg terbaik


~~*Lady Salwa*~~
tgh lapar mmg bahaya tgk gamba ni hahaha

Myra Jay
huhuhu meh lap ngan tisu

LYAfrina said...

name menu menarik.. watak2 dlm spngebob...

huhu.. tgk keju tu sampi meleleh-leleh..leh bygkan kenikmatannya...

munna said...

adoyai mmg terliur tgk pic burger tu..... sedapnya

Azlina said...

kecur wei tengok burger ni..nak gak..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails