~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, March 26, 2013

Ais krim lembut di Ikea

Ari tu ada la tido rumah adik ipar kat Kota Damansara. Dah alang2 kt situ kami terjah la ke Ikea. Dekat weh, 15 minit jer, kul 10.30pg dh terpacak sana. Org pun x ramai lg. Bukannya nk beli apa pun, saja jln2 cuci mata. 


Dah selesai jln2 Aiman ternampak la pulak aiskrim ni, panjang gak kena beratur.
Mula2 bayar dulu kat kaunter dan dapatkan token. Masa ni pon kena beratur gak. Dah alang2 beratur beli la juga karipap telur yg sedap tu.
Dah dapat token, beratur skali lg utk dapatkan aiskrim. Self service ok, budak2 pon reti buat.

Dah dapat mmg nyum nyum...lembutnya.
Beli utk semua termasuk la utk mil.


tersengeh jer aiman sebelah mil


beli sikit2 jerlah

Lepas ni rasa nk terjah lagi, nk beli cermin yg gojes tu +___+

7 comments:

Qhaifa Nur said...

lama tak jenguk Ikea...
tak beli dapat cuci mata pun jadilah..

LYAfrina said...

rm1 saje???? berbaloi

syariza09 said...

Qhaifa

tu la, dpt cuci mata pon dh kira terapi kan :)

LYAfrina
seringgit jer...murah

[PCL] said...

sy suka ke Ikea, tp mamaD laagi suka !...dah banyak benda ikea dlm rumah kami...tak penah rasa plk ais kerim lembut tu...n karipap besar tu is my fav..

Cho Zila said...

dalam tak nak belikan terbeli gak kalau dah gi ikeatu.. memang sukaler akak..
ps ader yerk aiskrim tu.. tak perasan ker dah lama akak tak ker ikeani...

Rin Maira said...

syiokknyaa ikea....ni yg rs nk terjah ni.........tp tunggu 'kaya' sketlah...heehe...

Myra Jay said...

Tengok IKEA teringat Meatballs ;D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails