~ CliCk mY HeArT ~

Friday, September 21, 2012

Jamuan penutup

sambungan daripada citer lalu....raya dh pun lepas, aku jer yg baru terhegeh2 nk habiskan citer huhuhu
I lebihkan gambar, u tengok i citer ok

Ni smua gambar-gambar yang sempat diambil. Yg lain2 tu x sempat, maklum la tuan rumah kan sibuk banyak sikit. Kang lauk dh abis, kena jadi runner gi cedok lam periuk kt blakang..gitu la kekdahnya...

Antara menu2 ari tu...........
Puding buih (yg kalerful) - my big boss sponsor
polka dot harus la ada, dh nama tokey apam kan kan kan



Ekceli banyak gak ler menu ari tu, sayang lak x sempat snap
maklumla ari tu kan dh kecoh ngan kes basi
Lemang + rendang ayam
Nasi ayam
Bihun sup
Nasi himpit kuah kacang


Air yg mendapat pujian tetamu2...sirap soda, mmg best

depa kena tugas deko
ni nak deko meja VIP (Pengarah, Timabalan dan sekutunya)


My boss (lelaki yg berdiri) melayan tetamu2 yang hadir


Antara tetamu2 yang hadir, pensyarah, staf



  

setiap meja ada lilin tau :)

Seperti dijangka jamuan penutup raya ni, mmg ramai yg datang. TQ sudi datang. 
My boss dh risau kot2 jamuan ni x der org.
Don't worry boss, kalo makan free ni, insyaallah ramai yg dtg hehehehe


terkilan coz gambar kami ramai2 tak der, ari tu agak kelam kelibut.....



5 comments:

mamyharraz said...

best best..paling teringin nak rasa sirau soda tu..mesti nyaman je kan..dah nama open house jgn risau mesti ramai tetamu yg dtg .

duniafana said...

meriahh..saya punya ofis buat minggu lpas

Qhaifa Nur said...

terliur tgk menunya....

munna said...

meriahnya tgk hidangan tu semua..... seronok pergi majlis mcmni

-Sara- said...

meriahnyaaaaaa..mesti penat tp berbaloi kan :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails