~ CliCk mY HeArT ~

Monday, October 1, 2012

Rindu kamu dan kamu (*___*)

Errmm dh lama x ngadap blog, dh lama tak update blog...kekok pula rasanya...tak tahu nak mula dari mana...dalam masa menghilang ni, mcm2 perkara berlaku...saper2 friend fb aku mesti tau ke mana aku menghilang..

permulaan...aku citer kisah pendek dulu...kisah berat nanti dulu...now masa itu emas..banyak menda yg perlu dibuat.






















My parent dh pun selamat berangkat ke Tanah Suci Mekah pada 17Septermber yg lalu..dh lama kan, aku jer yg baru terhegeh2 nk citer. Sehari selepas dorang gi, aku dh pun trima call & sms dr mak  bapa. Alhamdulillah dh pun dorang selamat tiba di sana... Bapa rajin hantar sms. Aku pon rajin gak balas sms. Aku tak tau la kos sms kalo antar ke Mekah brp hengget agaknya.Aku pon tak tau sama ada sms yg aku balas tu bapa trima atau tak..bila balas tu, cpt jer hp tu sent....kekadang terpikir, betul ke cara aku antar sms tu. maklum la sblm ni mana la aku bersms ngan saper2 kt obersi..jadi bab ni mmg aku krg arif.

Jumaat malam, ada trima sms bapa, katanya tv1 ada interview dia. Kebetulan pula masa solat Jumaat, bapa pakai baju Melayu..may be sbb lain drp yg lain, org tv pon nk interview. Katanya akan disiar kat TV1 rancangan errmm apa tu yg citer pasal haji...lambaian kaabah kot..Sayangnya aku tgg ari sabtu tp x der pula rancangan tu..x der rezeki nk tgk agaknya.


Malam Sabtu aku termimpi kan mak bapa. Sempat lagi sembang. mak kata dia balik kejap sebelum raya haji, pastu dia akan ke sana semula..aku pula sempat lak citer pasal adik aku yg x dpt gaji bulan ni....hihihi..klakar plak sbb leh mimpi camtu.
kami 4 beradik

may be, sebab terlalu rindu yg buatkan aku termimpi dorang...apapun aku tunggu jer kepulangan dorang. Smoga mereka selamat menunaikan ibadat di sana dan mendapat haji mabrur...Amin

4 comments:

NM02 said...

insyaAllah... sama2 kita doa ye

-Sara- said...

aahlah..lamenye xupdate belog..rindu tauu! hhihihikk

mamyharraz said...

Alhamdulillah ayah&mak awk dah sampai tanah suci makkah..semoga mereka berdua dapat haji yg mabrur.amin.

Mama Gee said...

semoga pakcik dan makcik...selamat menunaikan haji...dan selamat kembali ke tanah air...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails