~ CliCk mY HeArT ~

Friday, July 13, 2012

Raya ni meriah dengan pearl...hahaha

Org Sabah dh balik ke lubuk. Sib baik pandai shopping, aku cuma kirim baju utk Aiman jer. Tapi terbaik gak ler sbb apa yg aku tak suruh dia tetap belikan hehehe
Jom tgk apa yg dia bawa balik


 Kan dh cakap.....satu papan dia beli nokkk..
haaa.....amik kau. terkelip2 aku nengok ni. juntai2 la dagu mak ni
Smua ni RM35 - ada 12 ketoi...cer kira satu brp henggit. murah kan kan kan
Tapi aku idak ler tamak...nanti aku kasi la kat mil satu, sil satu, mak haku satu, aku sepoloh hahaha


Yg ni pong aku sukerr...bertambah la koleksi aku
bahagi gak ngan sedara & kawan2

Yg ni mak terkejut wehhhh
Dah mcm stok posa plak
Udang kering sampai 2 bungkus...
hari2 buat gulai udang kering la jawabnya


Baju Aiman 3 pasang, lupa plok nk amik gamba
Ok la tu ,orang dh beli, kita trima jer lahh, jgn ckp banyak, nanti kang dia tak mau beli dah

14 comments:

Huda said...

cantik kak :) cer bak 1 pearl tu :)

~Siti Hajar~ said...

Alahai bestnyer tgk kerongsang tu, byk lbh tu, xnak kasi sini ke?haha

Kite plan nk g sabah lps raya ni, nk borong mutiara gak la..

Salmiza said...

wah2....bestnya...pos sini 1..hehe

mamyharraz said...

made in sabah!
bestnyaa.cantik keronsang tu.boleh pakai masa raya nnt ;)

hmm tak sabar nak balik sabah =p

Mama Gee said...

vavaavav berjuntai2lah jawapnya masing2..hhe

hubby ai tak pandai shopping laa...ari tu pi sabah beli keychain dgn brooch 5 pasang jek...adesss

Qhaifa Nur said...

meriah raya tahun nih...
cantiklah.....

syariza09 said...

@Huda
hahaha....sebutir jer nk kasi

syariza09 said...

@~Siti Hajar~
pasni lg sakan la hajar memborong

syariza09 said...

@Salmiza
meh alamat...hahaha

syariza09 said...

@mamyharraz
x sempat raya lg dh pakai ...hihihi

syariza09 said...

@Mama Gee
ok la tu, pandai gak dia bli brooch

syariza09 said...

@Qhaifa Nur
meriah sakan!

munna said...

wah!...bling bling raya ni dgn mutiara ye....

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

dgn muka tak malunya...

mai la satu kat ahkak...hehehehhe..boleh gitu...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails