~ CliCk mY HeArT ~

Thursday, July 12, 2012

Akhirnya Pak Arab dalam genggaman...

Ahkak tak kempunan lagi
Balik kerja trus terjah presint 15,
En asben tanya nk gi kedai mana satu, sbb kt sini  ada 2 kedai jual ns arab
aku ckp nk gi kedai belakang dkt ngan Bank Rakyat seatbelt kedai mamak
dh menggugel dah kedai mana yg terbaik
so, kami ke sini


pic dari sini


Tak makan sini pon sbb masa tu awal lagi, takkan aku nk tenung nasi pulak kan.
Jadinya aku tapau jer lahh
En asben dh berkira2 nk dtg kali kedua & nk mkn sini coz kedainya cantik


Asben pilih ayam mendy -RM13
Aku pilih grilled chicken- RM13
nasi kat sini tak selambak mcm Saba
Mula2 tu nk oder satu jer sbb ingatkan nasi dier selambak & leh syer berdua, maklum la nk jimat hehehe.
Pastu tanya ngan dak ala2 pakistan tu, dia kata nasi dia sikit jer. Kena la oder dua ..errmm x dpt gak aku nk berjimat :(

Grilled chicken mmg sedap sangat, sampaikan asben asyik cilok ayam aku jerr
Nasi kat sini bg aku ok jer la, kuah kari lbh pekat dr kedai Saba. Ekceli aku dh banyak kali gi Saba, & masa aku gi bulan lepas, frust gak ler coz kuah kari kat sana cair jerrr, padahal masa aku gi tu tengah hari, sepatutnya kuah tu pekat la sbb x tambah air apa2, kalo mlm tu lain citer la. Dulu2 kuah dia pekat tau...

ok...itu kisah ngidam Pak Arab yg dh ada lam blog ni tiga hari berturut2..dashyat tul penangan org posa ni kan kan kan 



10 comments:

mamyharraz said...

Alhamdulillah..dapat jugak mkn nasik arab yg diidamkan.

dan skrg setelah 3 hari baca entry sya sy pulak teringin nak mkn nasik pak arab! huwaaa komengaaaaa

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

wahhhhh besor2 gabak nasi & ayam dia ...

syariza09 said...

@mamyharraz
huwaa...komengaaaa..cpt2 terjah kedai pak arab

syariza09 said...

@Nurul Diana@Mama Adam Aidil
aar..ayam gedabak...best gigit2

Qhaifa Nur said...

geram tengok ayam tuh, besar2...
sure dah hepi dapat makan nasi arab...

~Siti Hajar~ said...

Waaa terliur sudahhh...

Kite hr ni ganti puasa ni, dah terfikir2 nk berbuka dgn apa...haha...nafsu2!

Zana Adieyza said...

zana pernah makan kat situ sekali jer.. nasi dia mmg agak cikit, jauh beza dgn kat saba.. hihihi..

tgk gmbr nasi arab ni kan, rasa mcm lapar la pulak.. huhuhu

syariza09 said...

@Qhaifa Nur
hepi sgt coz dpt merasa

syariza09 said...

@~Siti Hajar~
makan ns arab laaa hehehe

syariza09 said...

@Zana Adieyza
aar sikir jer, x pat syer ber2

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails