~ CliCk mY HeArT ~

Thursday, May 17, 2012

Sejukkan mata

Semalam sejukkan tekak, ari ni pula ai nk uols sejukkan mata ngan warna kesayanganku











I love BLUE

Tapi  walaupun aku terlalu sukakan biru, takkan la seluruh rumah aku nak birukan smuanya.
Tak pasal-pasal nanti jadi haru biru (T_T)





5 comments:

Salmiza said...

sesekali layan biru ok gak..sejuk..
teringat sorg member, segala mak nenek brg dia mesti biru..mata pun biru..aduhhh

-Sara- said...

mmg sejuk mata ni tgk gmbr tu pagi2 gini :)

~Siti Hajar~ said...

mmg sejuk mata masuk cni, cantik sgt deko2 blue tu, TAPI sy xminat biru...wakakakaka...

Pssttt...dok cari idea utk rmh baru ke..???..hehe

Fieza79 said...

ya allah..sejuk nya mata kalo rumah mcm itu deco nya...

Qhaifa Nur said...

sangat-sangat bertuah dapat rumah gitu...cantik....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails