~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, May 15, 2012

ohhhh...nikmatnya bila dpt sejukkan tekak

mmg nikmat yg tak terkata-kata lagi.
Kat opis ni ekon rosak dah seminggu lebih..kiranya 100% bergantung pd kipas. 
Mmg kami bekerja sambil bersauna huhuhuhu...belengas jer badan ni...


Lunch tadi ada lak kawan yg nk bw g mkn gerai bawah pokok..dekat ngan stadium cheras, dekat juga ngan tsk permaisuri.
Jom tgk apa yg ada di jual di bawah pokok


cendol + jagung + kacang merah
ermmmm...sedap sgt

org sini panggil rojak, org utara pula panggil pasemboq
kuahnya sedap, tp cucur dia agak keras sikit


Makan sambil gosip2 ringan....
ngan saper?
ngan cik adik ni
dia la yg rajin ajak akak dia sorang ni ke sana sini
TQ yer Aiza

7 comments:

Qhaifa Nur said...

cendol + rojak = terbaikkkk.....

Mama Gee said...

eh..asek tunjuk gambar makanan sedap je tau....... :P

Salmiza said...

Hah....free lg ke tu..hihi
cendol tu mggugat kite yg pose ni...

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

waaa cendollll!!!


selera moon skang ni.. setiap ari ahad.. mesti mencari cendol.. hehe

~Siti Hajar~ said...

Haish! hr ibu abc, ni cendol plk, xtahan tgk nih, kn p cari jgk la..haha

Best la yer bila ada geng asyik ajak jalan2, mau laju aje kaki melangkah...hehe

-Sara- said...

alaaa dh lame xmakan cendoiii

Azian Elias said...

akak pun suka warna biruu.. so soft je kan..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails