~ CliCk mY HeArT ~

Friday, May 18, 2012

Aishwarya Rai dh gemuksss?????

Oh tidakkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anggap jer lah super impose.
Nak tak nak kena terima hakikat, heroin Hindustan kesayanganku dh berubah...errrmmmm



ohhhh...berbezanya



dpt tau pasai Aishwarya ni pon lps baca n3 kat SINI

Nak wat camaner, dia kan baru bersalin. Pasni mesti wat treatment utk kurus....
Kita wait & see Aishwarya kembali kepada bentuk asal...
Tunggu...
(T____T)

10 comments:

Salmiza said...

Gemukkks pon comel....

ainnoraini said...

salam jumaat...
bolatnya..
tapi tak pe diakan byk duit..sekejap nnt kuwuss la tuu..

.:Mama Dhia:. said...

biar betul....

MRS. K said...

ada stengah gambo nampak cam super impose pon ado..

cer tgk sini

http://bollywoodaishwaryarai.com/bollyupdate/blog1.php

Mama Gee said...

ohhhh tidakkkkkkkkkk!!
what hepeennnnnn....huhhuhu

~Siti Hajar~ said...

Oh tidakkkkkk...

ini heroin kesayanganku jgk...

Cepat2 p treatment Aish...huhu

-Sara- said...

eh btol ke ek dia gemok cmtu skang? cm tak cayee jee..takknlah kot ye pon bsalin trus xjaga bdan lgsg..kata miss world...

Aleyn said...

Woohohooho.....gemuksnyer...

Tak per..duit banyakkan...kejap jer tuh...cayer lah

munna said...

chubbynya.... takpelah artis ni selalunya mudah je nak turunkan berat badan tu semual...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

tak pa lepas ni leh kurus balik....

tapi kan...hehehehhe...bila tngk balik mcm tak percaya oooo....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails