~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, February 28, 2012

Barang free lagi dan lagi


Ari tu dalam n3 INI aku dapat barang gak. Kali ni pon dapat gak 
Ni kiranya pemberian drp opis la.
Bubur nasi segera. Sorang dapat 14mangkuk....
tergelak2 kami bila dapat ni....

Tapi kan bila belek xpired date 8/3/2012...dah tak lama tu, pagi ptg kena mkn bubur la.
kat tempat aku ni mmg ada asrama pelajar, mungkin ni lebihan la kot.
Semalam member dh rasa, sedap juga katanya.

~  agaknya pasni dapat apa pula yer ~



8 comments:

mamyharraz said...

bestnya dpt free..tak kiralah apa bendanya janji free tu dah cukup best! :)

sedap tu bubur nih..

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

waa byknyer bubur nasi segera...

~Siti Hajar~ said...

Wah! untung dpt makan free...hehe

dah byk tu, meh pos kat utara nih sikit...hehe

pssttt... simpan penutup cawan tuh, kot2 ada peraduan dr knorr, blh join, rugi jgn buang tau!

SiTi said...

bnyak nyer bubur...klo mcm tu kat opis makan bubur sentiasa la jer la

hyazz said...

hahaha..rasa2 kalau tak dapat nak habiskan..hantar la sini weii...haha

-Sara- said...

okla tu dpt free..bak mai kat sara skit sbb skang ni hari2 sara kena mkn bubur jee..sbb kene sindrom anngin dlm perot n gastrik..sedeh kann :(

syariza09 said...

mammyharraz

mmg sronok dpt benda2 free ni


CikMoon
mmg banyak sgt2


Siti Hajar
yer ker ada peraduan, kena simpan ni

SITI
malas g cafe, leh la mkn ni

Hyazz
nanti i pikir2kan


Sara
alahai ari2 ker mkn bubur Sara

Salmiza said...

abis ke byk tu...bak sket..hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails