~ CliCk mY HeArT ~

Friday, May 20, 2011

Azan 106 Oasis Astro :: ada saper2 yg prasan tak???

Uols prasan tak? Aku prasan pon sbb stp kali azan,  Aiman suruh tuka channel ni.

dulu azan Dia ni masa Isyak
Maghrib slalunya Mawi yg azan
Tapi skrg ni dh tukar, Mawi Isyak & Dia maghrib pula
Kenal ker?
Meh kita zooommm dekat









Ini la Amy Search.
Masa mula2 tgk aku mcm x percaya, tp bila tenung betul2, sahler Amy
Kalau dia boleh menyanyi, mesti la dia pon leh azan juga kannnnn
Yg syioknya, Aiman pon dh kenal, stp kali kuar ni dia sebut "Emi...Emi"...
anakku dh kenal artis rupanya

9 comments:

MrS. F!zA said...

fuiyoooo dh kenal artis tu.. siap kenal emi emi.. uncle emi la..hikhik

MRS. K said...

tak perasan pong.. huhu.. ye la, skang kan emi tengan top jadi pengetua AF, so astro up le die..huhu

Pn. Zana said...

perasan sgt..hehe

~izan~ said...

tak perasan pun kak..kena tgk ni... huhu

mamyharraz said...

balik kang dan dan nak tgk jugaklah hehe ;)

hyazz said...

wah wah...dah boleh kalahkan maknye nih!!!ahaha...bagus aiman...

sW33tdARLiNG said...

channel mana? jarang bukak astro... astro tu budak2 jer yang nengok

p@kcikLie said...

dgr laungan azan tu tak perasan la plak..tp bila tgk pd org yg azan tu..memang sah kenal sangat la...Amy Search.

-Sara- said...

oo xperasan la plak..g pon jrg bkk oasis ni sbb syaqir skang dh berpaling tadah, skang dh blk ke kartun lak :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails