~ CliCk mY HeArT ~

Thursday, August 26, 2010

Thn ni nak tukar fesyen baju raya

Haaaa....ambik ko. Panjang lebar aku punya tajuk. 
Tiap2 tahun asyik pesen yg sama jer, asyik2 baju kurung . Kalau tak kurung moden, tuka ke kurung klasik. Bosan la. Rasanya tahun ni aku nak wat mcm ni pula
ok tak? yg penting  x yah kluar duit banyak2. Bahan2 material buleh jer dapat di kawasan rumah, tak pon tepi2 jalan. 
Aku nak baju yg mcm ni

^

^

^

^

^

ni la baju bajet aku
cantik tak?
meriah gitu ^ _^

yg ni pon cun juga
tapi tak tutup aurat la pula, singkat sangat


yg ni pula seksi sangat


yg ni pula kasut raya (mcm drp daun kobis jer, rasanya dlm peti ais ada aku simpan kobis ni)

skali skala tukar fesyen, apa salahnya kan
tapi kan....
agaknya kalu aku pakai mcm ni, en asben nak ker bawa aku gi jalan2 



14 comments:

MrS. F!zA said...

ok what! mesra alam gitu! selamatkan bumi hijau kita!

izan_cute said...

Pagi2 baca entry akak buat izan senyum sorang hehe. Jimat jugak kak kalu fesyen camni..nak tempah dgn akak sepasang buleh? =D

♥etiey erywan♥ said...

mak ai.....jangan kakak syang... hahhaha....confirm org lari dan tak mao beraya! hikhik...

syariza09 said...

MrS. F!zA
ha..ha..bagus2. ada yg sokong

izan_cute
nak tempah? buleh...tp tak takut ker kot2 ada ulat daun :D

♥etiey erywan♥
alamak! org lari ekk..ok per..save duit raya

adianiez AIDA said...

hi hi... tukar pesen tu bleh jer. jgn nanti tak berbaju plaks di tiup angin sepoi sepoi hi hi hi...

syariza09 said...

adianiez AIDA
kalo angin sepoi2 leh dslamatkn lg. tapi kalo dh angin ribut tu alamtnya bolat je laa kui..kui

~~*Lady Salwa*~~ said...

hehe, seswai la pi raya pakai camni. tapi sure org tak bagi masuk rumah... hehe

jangan sambil jalan sambil tertanggal sehelai, sehalai dah la ye... hehe

mrs_yus said...

ahahhaa
boleh jeeeeeeee
bru laen dr yg laen :D

syariza09 said...

~~*Lady Salwa*~~

kalau x mau tertanggal senang ja, boh la gam gajah banyak2. konpem melekat :D

syariza09 said...

mrs_yus
ye la kan, bila wat fesyen mcm ni, baru la terbeliak mata org tgk kiter hehe

hyazz said...

meriah tu meria ler chek...ni kalu wat rumah terbuka sure org laghi... sebb awal2 dah kena serang kat kmbing... mbeeekkk... hahahaaa

Fara said...

xtau nk gelak ke nk nangis...tp ok ape, mesra alam mesra ekonomi...hihihihi

syariza09 said...

hyazz
tak nak arr, nanti bau kambing pula
psstt: kambing pon mkn daun ye..igtkn mkn rumput jerk..

syariza09 said...

Fara
ala...jgn la nangis, cuba gelak besau2. ok per kannn..sayangilah alam flora kita :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails