~ CliCk mY HeArT ~

Wednesday, August 25, 2010

Cantik ker?

Smalam aku dapat email drp kwn. Bila buka email tu rasa nak tergelak pon ada, rasa teruja pon ada. 
Ayat email tu mcm ni " kalau pakwe dia tgk masa dia bangun tido, mesti pakwe dia pengsan takpon trus kiokkk"
Agaknya sbb apa yer?

Meh kita hayati gambar2 ni satu persatu

Ini adalah muka yg sblm dimake over
Aku bg nama dia Miss X


1 - mula2 dia tuka mata asal kpd mata biru
2 - prasan tak, mata miss X tak de klopak mata, & dia cuba buatkn kelopak mata ngan tali halus (ngeri jer)
3 - see....mata miss X dh ada klopak (tali dpotong pendek)



pastu bersih2kan muka, masa ni muka dia dah naik seri

then miss X cantikkan mata tu pula...
uuhhh....dasyat

letak bedak, lip gloss
dah semakin cun

finally
*

*

*

*

*

*

cantik tak???

anda tak percaya??
aku pon susah nak percaya
apa2 pun bila dah mekap, mcm2 leh jadi
yg takcantikpon akan jadi cantik
cuba korang tgk gambar masa kawin, masa tu korang cun jugak kan  ^ _^

ada kwn opis (lelaki) buat kesimpulan :"so, pompuan ni mmg penipu la"
aku jawab: "bukan itu kesimpulannya...yg pasti jgn terlalu percayakan kecantikan luaran, percayailah kecantikan dalaman wanita itu"



8 comments:

hyazz said...

ha a la... canti gak tu... buleh tiru ni... sure rabak mata ku hehehe

Ogy said...

huioo mmg cun lee...hehe

Pn. Zana said...

a'ah la..sgt2 cantik & berbeza la ngan wajah baru bangun tido.hehehe. betui2 tuh..kalu dh makeup mmg cantik kan ..:D

mrs_yus said...

haah..dgn make-up sume leh wat..leh berubah rupee..ehehe :)

mamyharraz said...

sangat cantik kan..isskk nape ai mekap tak jadik mcm patung ngeeee

syariza09 said...

hyazz
ekeke...konpem mata U rabak

Ogy
dasyat ooo

Pn. Zana
cuba kita lak yg make up cenggitu
konpem cik somi dh tak kenal ngan kita :D

mrs_yus
hehe...ngan make up smua leh jadi

~~*Lady Salwa*~~ said...

betul tu. bukan perempuan ni penipu... sapa suruh lelaki cari yang cantik2 saja... tapi bila dah kawin baru tau cantik ke tak sebenarnya perempuan tu... hehe

syariza09 said...

mamyharraz
sbb.... teknik mekap tu kena betul2 (memandai jer aku ni)


~~*Lady Salwa*~~
lelaki ni mmg suka yg cantik2 jer, bila dah terkena baru terjelepuk jatuh. padan muka depa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails