~ CliCk mY HeArT ~

Wednesday, January 18, 2012

Akhirnya dapat habiskan stok kain expired


Ingat lagi tak ngan n3 kain expired
Akhirnya dah ada penyelesaian.
Salah satu kain tu dh selamat pon jadi baju kurung pahang.
hehehe...hati sudaa gumbira..akhirnya berjahit juga.


selesa dipakai
upah ngan member opis jer, dia pandai jahit baju, jahit manik & ada bisnes coklat.
tp sekarang dia sibuk, baju ni mak dia yg jahit.
Upahnya RM40- ok la tu rege standard KL

Bila dh puas hati ngan baju tu, baru la berani2 tambah & tambah lagi kain utk dijahit..habiskan stok kain kt umah.


Harap2 raya tahun ni dapat bergaya ngan kain idaman hati ...la lalalalala

11 comments:

intan morsalin said...

wah..byknya stok kain..pass le kat sini sket..hihi

mamyharraz said...

bez ada baju baru..oklah rm40 sbb kt sini kurung pahang dah cecah rm55 sepasang *pengsan*

hehe ingatkan sy je terfikir2 pasal baju raya..rupanya awk pun sama ;)

MRS. K said...

wahwah.. dah nak raya kak? hehehee

Fieza79 said...

ishh cntik lah..!

rasa lama gak tak beli kain buat baju...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

raya mana satu ni?raya cina ka raya kita ka?<---lariiiiii....

.::Lynn::. said...

wah senang la dah dapat tailor...

Mama Gee said...

seronok kt opis baru ek...mcm2 adoooo... :)

Qhaifa Nur said...

suka sangat baju kurung pahang... baju dah siap bole buat stok raya nanti..

~izan~ said...

kalau kat pahang RM25 upah baju tu hehe..tp dah namanya KL,semua gitu la rata2 harga kan kak..

cantik baju akak,nnt dah menggayakan jgn lupa posing2 hehe

mama tim said...

salam knal..dah folo sni..
wah advance buat baju raya ek..takpe pejam celik pejam celik dah nak raya..hehe..
cantek kain tu i like..

-Sara- said...

samela sara pon, bru ni duk kmas2 umh tup2 tjumpa kain 5psg x bjahit..hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails