~ CliCk mY HeArT ~

Wednesday, August 17, 2011

Jalan blog ke blog asyik jumpa makanan berlemak jerrrr

Pasal n3 pagi  tadi, ramai yang emo. Normal la kan. Dah citer melibatkan anak, konpem la uols pon sama prasaan gak ngan ahkak ni kan :).


Dah ler...jom kita jamu mata pulak..hehehe...x per, dah petang pon. Takder yg terliur kot, alahhh berapa jam lagi nak berbuka. 


Petang semalam tetiba jer tringat ngan nasi lemak. Aduhhhh...rindu bangat. udah ngak tahan2 lagi. baru jer  ari tu citer pasai x muat sana sini, tetiba jer ko tringat nasi lemak. Apa kes????


Tu laa, asyik jln2 ke blog org dok jumpa makanan yg berlemak jer, x der pula yg citer berbuka ngan telur masin..hehehe
Tak per lah. kali ni jer ok, pasni I diet leh cayer??


Petang semalam gak ler bergegas ke pasar coz stok pon dh abis. Kul 6 lbh juga ler sampai kt rumah. Sampai2 jer trus bersilat, tak toleh kiri kanan. Sib baik sempat.....fuhhhhhh....tercapai juga hasrat cacing2 lam pewot ni...hehehehe








Nasi lemak + Ayam goreng rempah + Sambal udang + Telur rebus




*************************************


Mlm tadi masak la nasi putih utk sahur, alih2 en asben minta nasi lemak masa bersahur...
terkezut aiii...
ingatkan pagi2 buta tak lalu dah nak makan nasi lemak..sib baik nasi lemak mlm tadi masih ada...
licin uolss



Apa lagi??? Malam ni uols berbuka ngan nasi lemak tak?????? sajer2 nk hasut untuk tambahkan lemak....hehehehe

12 comments:

MRS. K said...

masak tak kot! beli mungkin ya kalau berbuka ngan nasi lemak. huhu

Huda said...

ptg ni beli lauk kut..husband cakap x yah masak, dia keje arini, kite n kids duk umah x kemana..kire dia bg cuti la :)

-Sara- said...

alaa awk nii..sara mmg dr mgu lepas gi cari nsi lemak kat bazar tp xjumpe2 :(

ingt wiken ni mmg nk buat nasik lomak! hehe :P

hanez said...

salam, hari ni pun saya buat nasi lemak.

ainnoraini said...

tadi beli laksam..nak buat tak pandai...

nasi lemak utk berbuka dah buat hari isnin lepas...

hyazz said...

woww...kite sahur ngan sambal bilis jer..xde selera laa...mood dekat raya kot...huhuu

~~*Lady Salwa*~~ said...

dah lama tak masak nasik lemak... Dulu2 weekend rajin la...

**hehe... itu tandanya masakan memang mabeles la... tu yang sahur pun dia mintak nasik lemak, bukan nasik putih...

Aleyn said...

Seminggu sekali memang beli jer...rehat masak...hehe..

~Siti Hajar~ said...

Tergoda dgn ayam berempah tu, resepi plzzzzz......hehe

Sesekali berbuka dgn makan berlemak best jgk..kuang kuang kuang..

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

erkkk.. nasi lemak...lemak...lemak... hehehe...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

kakD skg bulan posa ni tak brapa nak lalu la...TAPI hairan badan ni tak juga surut2 nya....

Mama Gee said...

dappnyaa nasik lemak...tp kitaorg ni tak berbuka makan nasik....huhuhuh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails