~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, May 3, 2011

Rumah kaca AF

Petang semalam hantar mil balik ke Kg Baru. Kami bertolak dari Putrajaya dah kul 6.
Sebelum balik ke Kg Baru, kami singgah ke Jaya Jusco AU2 
( Setiawangsa ).
hehe...sampaikan hajat mil. 

Sabtu ari tu kan ada Akademi Fantasia, masa sama2 nonton tu, mil pon ada la sebut, bila la nak sampai ke rumah kaca budak2 AF ni. Dorang kat saner time hari kerja jer.

Jadinya dah alang2 ke KL, kami singgah ler ke sana. 
Mula2 tu rasa mcm tak sempat jer, sbb budak2 AF balik kul 7pm. Kebetulan pula, masa sampai tu budak2 ni lom balik, dpat la tgk live...
Orang punya la ramai, masing2 kluarkan hp & trus snap sana sini  (aku pon buat juga). Dalam ramai2 tu ada la aku terdengar ayat pakwe ni, masa tu dia cakap ngan makwe dia ler. 
"dapat tgk mcm ni jer ker? tgk kot jauh jer...."
aku yg dengar pon nak tergelak, abis tu ko bajet camner, takkan ko nak dekat & sembang2  mcm reporter tanya soklan kt artis tu kot...derang ni kan masih lagi dlm kuarantin.

tgk kt tv mcm besar, tp sbenarnya kecik jer

mula2 mil kt blkg jer, tp bila ada ruang kosong, terus zapp ke depan

amik ko ..zoom punya pasal, dh kembang semangkuk pic ni
ni budak yg minat nyanyi lagu Korea tu - Erul (kalo x silap la)


pic bukti dh sampai sini wajib ada


AF - aku minat suam2 kuku jer

suam2 kuku pon aku rasa aku dah terminat ngan dak Fina ni
sekali dia tarik masa nyanyi lagu Celine Dion, aku betul2 terpaku depan tv.....terkezutttt mak
masa kt tv nampak tinggi jer, tp bila tgk live kecik jer orang nya.....alahai




16 comments:

MRS. K said...

erul! erul!

aneyohaseyo!!

.::Lynn::. said...

vote kak vote

Yan said...

Akak pun dah tak berapa tgk sgt.. Kalau dulu.. pantang..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

alo umah kita tak dak Astro....sian kita kan....

Rinna said...

Sejak dah masuk Fina ngan Hazama baru laa rasa best sikit AF tuh..kalau tak lemau jerk..

Wahh bestnyaa sampai gak hajat MIL nak tgk umah kaca dari dekat yer.. caya laaa..peminat AF gak laa yer MIL iza.. yer.. :)

MrS. F!zA said...

aah kan fina tu mmg suara sedap giler!! siap juri kata dia dah juara..huhu

~izan~ said...

wah akak,dh smpai sini dh hehe..

AF yg akhir ni mmg mcm suam2 kak. Takde aura plak hehe..cuma masuk dek fina dgn hazama tu mcm rajin sket nk tgk heeh

hyazz said...

alahai...sian kan..kena kuarantin...bile ler agak nye nak dok umah batu pulak...dok umah kaca asek kena intai kat orang jer ek...kah kah kah

syariza09 said...

MRS. K

wahhh...siap hapal lg trademark erul....cayalahhh

syariza09 said...

::Lynn::.

sayang kredit wehhh

syariza09 said...

Yan

yg skrg ni kurang menyengat

syariza09 said...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™

x pa haiih....tgk mentor jaa

syariza09 said...

Rinna

aarr...mil minat ngan Hazama. Tapi betul la sejak Hazana & Fina masuk, br rasa best nk tgk

syariza09 said...

MrS. F!zA

yappp! I like her

syariza09 said...

~izan~

sib baik la ada bdk 2 org tu

syariza09 said...

hyazz


waktu mlm derang tido kt rumah batu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails