~ CliCk mY HeArT ~

Monday, May 9, 2011

Panazzzzzzzzzzz

Assalammualaikum & selamat pagi pada kawan2 di alam maya
Dah 4 hari tak singgah sini, kursus la, anak demam la.
Hari ni kena wat sesi sapu apa2 yg patut, maklu la dh bersawang & berhabuk.


Ingatkan pagi ni nak ceria2, maklumla mlm tadi tido pon tak berapa senonoh coz panass punya pasal =).
Tapi nak wat camner,  pagi ni pon dh bertambah  panas coz terbeli pula bekpes "basi"...geram tul.

masak lemak lodeh basi......
santan tu yg basi


13 comments:

AzMask said...

memang panas

mamyharraz said...

patutla sunyi je sini rupanya tuan berkrusus..

dah tau basi knplaa depa masih jual..memang bikin panas..takpelah sabar je la k

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

ini boleh mendatang kan marah....

dah la belum sarapan lg...tiba2 mknan yg dibeli sudah basi plak ye....klu kakD mau ja p bg balik kat tempat yg kita beli tu...bg dia rasa balik...ha br dia tau....

Mama Gee said...

musti kuah ari tu tak habess dia panaskannn...takpun masak pg2..panas2 tu terus tutup....eeeee..tak senonoh2 laaa...

Pn. Zana said...

mmg panas weiii

syariza09 said...

AzMask

air plzzz

syariza09 said...

mamyharraz

tu la pasai...takkanla masa masukka santan tu x bau

syariza09 said...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™


dh lapaq gila ni

syariza09 said...

Pn. Zana

panazz gilerrr

syariza09 said...

Mama Gee

duit yg dpt tu, x halal tau

~izan~ said...

alahai sayangnyer..nampak gaya dah sedap dah tu..tp basi la plak kuahnyer yer kak..ishh..hilang nafsu mkn tetiba huhu

hyazz said...

huhuhu..sian kan

~~*Lady Salwa*~~ said...

tu la, cuaca sekarang ni memang panas betul la...

la, kesian... teringat lak peristiwa sabtu lepas. terbeli susu dalam kotak yg dah expired...

geram tu memang geram, tapi salah sendiri jugak sebab tak tengok dulu expired date bila. main beli je... huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails