~ CliCk mY HeArT ~

Monday, May 9, 2011

Makin lama makin bolat

Sila lah percaya
Tepuk dada tanya selera
Kalo tanya selera mmg x disangkal stp minggu ada jer resipi baru yg dicuba
Sebab tu la kena percaya, aku semakin rajin menternak lemak2 di badan yg sememangnya penuh ngan lemak tepu.
Penambahan lemak ni diakui sendiri oleh bapa yg singgah sekejap kt rumah last week..
"Kak Ja (panggilan manja aku) makin bolat ja muka tu"...huhuhu  tu kiranya ayat lapik la tu, sbenaqnya nk kata badan aku makin bolat =(

Camana tak bolat kalo stp minggu try resipi baru, dh try mesti la wajib makan berulang-ulang, takkan nk tgk jer

mula2 try ni

kek jalinan kasih


pastu yg ni pula 

triffle


apam polka dot

&
yg terbaru...tadaaaa

macaron kalerful
yg ni aku beli, sana sini org citer pasal ni
dapat gak ler rasa
next time kalo org tanya dh rasa ke macaron
dgn xsyennya leh la aku jawab "dahhhhhhh"


Akhirnya disebabkan penambahan lemak2 ini
muka aku semakin bolat ...bolat & bolat

tembam pp cik kak ni
dah mcm apam  =)



6 comments:

~izan~ said...

alololo..akak ni comey la..mana bolat pun..kiut aje...muda belia gitu gayanyer =D

AzMask said...

asalkan makin cute... takperlah bolat..

mamyharraz said...

mana ada bolat..comel je nampak :)

wahhh banyaknya resepi dah cuba..semua menjadi pulak tu..bila la boleh order apam dot dot kt awk ya ? hehe

Pn. Zana said...

bulat pun bulat la..:P

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

relex aaaa...tu baru sikit...
tngk kakD lg2 la bulat2 kecik N besau...hohohohohoho..

AkuAnakMuda... said...

sedaplaa pulak nengok kek jalinan kasih tu.....huhu.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails