~ CliCk mY HeArT ~

Thursday, May 26, 2011

~Jangan biarkan tetamu kelaparan~

Minggu ni mertua & ipar duai akan berkampung d rumah ai. Kebetulan somi adk ipar kena jaga  booth Rabbani kat Putrajaya Sabtu - Ahad. Rabbani ni ada kluarkan beberapa produk makanan & lain2. Sapa2 nk tau lbh lanjut, sila lah cari booth Rabbani yer.
Aku offer la derang tido rumah ai coz kalo dia nk ulang alik Putrajaya - Kg Baru pon jauh gak tu. Dah alang2 ada weols kat Putrajaya, apa salahnya menginap jer kat kuaters 5 bintang kami ni...haaaa...
kan aku cth kakak ipar terbaiiikkkk tuuuu..jgn muntah hokey

Persediaan utk minum2 petang,  harus la ada kuih muih
Aku beli yg mudah & cepat dimasak. 
Smuany yg frozen..goreng jer, pastu leh la ngap

Donut bli ngan cik Cik Lynn & pau goreng pula beli kat jualan Wisma Tani
ok la tu


Pesanan penaja: JANGAN sesekali biarkan tetamu anda kelaparan hokey
uols pon mesti suka simpan makanan frozen..betoi tak???

7 comments:

mamyharraz said...

nak jadi tetamu awk bule? ^_____^

AzMask said...

memang idea yang bagus

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

mesti la...

klu mcm tu boleh nanti kakD p berkampung kat situ plak lah ye..

Mama Gee said...

meriahlah rumah nnti yaa...

-Sara- said...

awk, pau goreng tu cmne? xpenah jumpe pon kat sini..kt ganu adela pau goreng ni..tp lain die nye rope..

~Siti Hajar~ said...

wah! ni dh kira menantu mithali...hehe

btl tu jgn biarkan tetamu kelaparan..ekekekek

~~*Lady Salwa*~~ said...

betul betul betul... (gaya upin ipin...)

selalu kalau pi pasar tani hari jumaat beli la jugak frozen food nih... senang, esoknya cuti leh goreng... hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails